חדשות בארץ

תעלומה בירושלים: למה נחפר בור בעומק 30 מטרים?

במשך מספר חודשים נהגו אלמונים להגיע לביתה של קשישה תושבת מזרח ירושלים וחפרו עד לעומק של 30 מטרים בחצר. מדוע?

אא

משטרת ירושלים פתחה בחקירה לבירור נסיבות חפירת בור בחצר בית במזרח העיר, סמוך למוזיאון רוקפלר. שוטרי מרחב קדם שהגיעו הבוקר (ב') לרחוב נור א-דין נדהמו לגלות בור בעומק של 30 מטרים.

התלונה התקבלה מאזרח, שטען כי בחצר הבית של שכנתו נחפר בור עמוק. מחקירה ראשונית נראה כי לפני מספר חודשים פנו אלמונים לבעלת הבית, קשישה ערירית, והציגו עצמם כעובדי העירייה וחברת הגיחון. האלמונים טענו בפני בעלת הבית כי עליהם לחפור בחצר על מנת לתקן נזילת מים. וכך במשך חודשים הם הגיעו למקום עם כלי חפירה וסולמות וביצעו את החפירה העמוקה.

תעלומה. הבור שנחפר בחצר הבית במזרח ירושלים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)תעלומה. הבור שנחפר בחצר הבית במזרח ירושלים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בחקירה זומנו למקום גם נציגים של עיריית ירושלים ורשות העתיקות, והתברר כי מדובר בשטח פרטי ששייך לקשישה ולא בשטח ציבורי. מהחקירה נראה כי לא מדובר כלל בעובדי עירייה או בעובדי חברת הגיחון, ובשל כך נבדק כעת מדוע בוצעה החפירה ומי עומד מאחורי הפעולה.

הממצאים הראשוניים העלו כי החפירה בוצעה לעומק ולא לכיוון מוזיאון רוקפלר הסמוך, ולכן הסברה שהחפירה נערכה לצורך פריצה למוזיאון היא נמוכה. כמו כן לא ידוע על עתיקות באזור, והתעלומה נשארה בעינה.

תגיות:ירושליםבור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה