חדשות בארץ

כנס מיסיונרי מתוכנן להתקיים בחג הסוכות בירושלים

כנס שמד ומיסיון אמור להתקיים בחג הסוכות הקרוב בחסות השגרירות הנוצרית והבינלאומית ובאישור עיריית ירושלים

אא

כנס מיסיונרי ענק, בחסות השגרירות הנוצרית והבינלאומית, מתוכנן להתקיים בחג הסוכות הקרוב. אישורה של עיריית ירושלים לקיים כנס כזה במבנה שבבעלותה מעניק לו אישור.

מטרתו של הכנס ברורה: העברת יהודים על דתם. בכנס מיועדים להופיע בכירי המטיפים המיסיונרים בעולם.

הרבנות הראשית פרסמה בעבר איסור חמור בנוגע להשתתפות בכנסים מיסיונריים:

"אסור על פי דין, על יהודי הארץ והעולם להשתתף בכינוסים הנוצריים הנ"ל", נכתב בהודעה. "הועדה קוראת לכל אשר יוקדת בליבו האמונה בבורא עולם להדיר רגליו מכנסי המיסיונרים וממשתפי הפעולה עימם, ולא ליטול חלק בפעולות מיסיונריות אלו.

(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)

על פי דין הרבנות הראשית, אנו קוראים לכל אדם מישראל ולכל שומר נפשו להתרחק מעל האנשים החטאים האלו, אשר פעולתם ברורה להשמדת דתנו ואמונתנו". הרבנים מסכמים באמרם: "שומר נפשו ירחק מהם, והשומע לנו ישכון לבטח".

מינה פנטון, חברת מועצת ירושלים לשעבר, מציינת כי העובדה שהכנס עתיד להתקיים באולמי 'הארנה', שבבעלות העירייה, מהווה חיזוק ו"הכשר" מעיריית ירושלים. על ידי מתן אישור לקיים כנס מיסיונרי זה, מעצימים הנוצרים את פעילותם המיסיונרית בארץ ישראל במיוחד במהלך חג הסוכות ובהמשך בימות השנה.

פנטון שלחה מכתב לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, בו היא מפרטת על תכניותיהם של המיסיונרים, ומסכמת: "קיום כנס שמד ומיסיון במתחם עירוני, באישור עיריית ירושלים, מהווה פגיעה חמורה בריבונות היהודית על ירושלים, פגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל, ביזוי קדשי ישראל, ביזוי לאומי יהודי והטעיית הציבור. יש לבטלו לאלתר".

תגיות:מיסיונריםכנסירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה