חדשות בארץ

דריכות בדרום בגלל עלאן: כיפת ברזל נפרסה באשדוד

באשדוד נפרסה מערכת כיפת ברזל בשל התרעות שהתקבלו על ירי אפשרי מעזה, במידה וימות שובת הרעב מוחמד עלאן

אא

צה"ל פרס הבוקר (ה) סוללת כיפת ברזל באשדוד, זאת ככל הנראה מחשש שארגוני הטרור ינסו לשגר טילים לעבר ישראל במידה ששובת הרעב מוחמד עלאן ימות.

בסוף השבוע בעקבות הרדמתו של הפלסטיני ששבת רעב, קראה תנועת הג'יהאד האסלאמי, שעלאן מואשם בהשתייכות אליה, להגביר את התמיכה במאבקו. כמו כן, בתנועה איימו כי אם עלאן ייפגע או ימות, "הדבר יגרום לכולנו לשאת באחריותנו להגן על עמנו ואסירינו".

במערכת הביטחון חוששים כי אם עלאן ימות, יבצעו אנשי ארגונו, הג'יהאד האיסלאמי, פעולות נקמה שעלולות להיות כרוכות גם בירי רקטות לעבר יישובי הדרום.

אתמול התדרדר מצבו של עלאן, המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי, ורופאי בית החולים הרדימו אותו לצורך המשך הטיפול בו.

שופטי בג"ץ החליטו אתמול להתלות באופן זמני את צו המעצר המנהלי שהוצא נגד עלאן. כך שכעת הוא, למעשה, משוחרר ממעצר ומאושפז בבית החולים כאזרח.

מבית החולים נמסר היום בצהריים כי חל שיפור במצבו של מוחמד עלאן: ההרדמה וההנשמה שסופקו לעלאן הופסקו והוא התחיל לתקשר עם סביבתו. מנהל בית החולים ברזילי, ד"ר חזי לוי, אמר כי הנזק המוחי נגרם מחוסר בתיאמין (ויטמין B1) אך הבהיר כי עדיין לא ברור אם הנזק הפיך או לא.

תגיות:דרוםכיפת ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה