מעניין

טיפים מעולים להרחקת מזיקים - השיטה הטבעית

הקיץ הגיע ואתם לא מפסיקים להתגרד, לרדוף אחר נמלים סוררות ולהתפלל שאין שום ג'וק בבית? ששת הטיפים הללו יעזרו לכם להרחיק את המזיקים מביתכם (בתקווה שיהא זה אחת ולתמיד)

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הרחקת נמלים - חומץ, זה כל הסוד

תאמינו או לא, אבל אחד הריחות החזקים ביותר (אפילו יותר מ-k400) שגורמים לנמלים לנוס על נפשן הוא - קינמון. פיזור קינמון בסמוך לחורים שונים ברחבי הבית, קרוב לוודאי שיגרום לנמלים 'להיחנק' ולברוח כמה שיותר רחוק, ממקום הימצאו. את אותו אפקט תוכלו להשיג גם באמצעות שימוש בחומץ מהול במים.

הרחקת זבובים - סיבה לגדל בזיליקום בגינה

זבובים נרתעים מריחות 'חריפים' וחזקים, ועל כן ניתן להרחיקם על ידי הצבת שתילי בזיליקום באזור החלונות וחימום שמן לבנדר או מנטה טהורים ושאינם מהולים במים, במבער המיועד לנרות. תתפלאו לגלות כמה עצה כה פשוטה, יעילה נגד המעופפים ה'מרגיזים' והחמקמקים הללו. 

יתושים - איך לא חשבנו על רוזמרין?

במקום להצטייד בכמויות מסחריות של תכשירים נגד עקיצות יתושים, פשוט הפיצו בבית ריח של רוזמרין - תוכלו להשתמש בשמן רוזמרין מרוכז או בפיזור עלי רוזמרין בחלקים שונים של הבית. את אותה ה'עבודה', אגב, יעשה גם שמן ציטרונלה - כשמחממים אותו במבער נרות. 

דבורים - מלפפון הוא ה-פיתרון

מחקרים רבים שנעשו בתחום הוכיחו כי על אף שריחו כמעט ולא מורגש, המלפפון ניחן בתכונות שמרחיקות ודוחות חרקים, ובפרט דבורים. לפיכך, נסו לפזר קליפות מלפפון באזור החלונות או מסביב למקומות בעייתיים (כמו צנצנת דבש נוטפת...)
 

עשים - לבנדר יסייע בהרחקתם

פרפרי עש שמטילים את ביציהם בארון, יכולים להסב נזק רב לבגדים או מצרכי מזון יבש. תוכלו למגר את התופעה על ידי הנחת חופן עלי לבנדר טריים בתוך שקית בד, במדפי הארון. הריח החזק של הלבנדר, ירחיק אותם מארונכם.

 
מקקים - אוהבים לכלוך
 
אם אתם אוהבים סדר וניקיון ואף מקפידים עליו, כנראה שהמקקים יוותרו על הבית שלכם בחיפושם אחר מזון. אם לאו, תוכלו להתמודד עם הבעיה על ידי פיזור עלי דפנה יבשים או שום טרי מגורר - באזורים הגבוהים יותר בבית, אליהם נוהגים המקקים להגיע. 
 
תגיות:מענייןטיפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה