חדשות בארץ

ידיעות אחרונות במסר מפתיע: לא לשנאה, כן לאהבה

אחד הגולשים בתגובה: "אירוניה: עיתון מלא בשנאה נגד ימין, מתיישבים יהודים, נתניהו, ליכוד, דתיים וחרדים, בא ללמדנו איך להפיץ אהבה"

אא

לא קשה למצוא גולשים שהופתעו מהקמפיין החדש של ידיעות אחרונות בעמוד הפייסבוק הרשמי של העיתון - "לא לשנאה, כן לאהבה".

ללא ספק, יוזמה חשובה ונכונה בהחלט, אבל רבים התקוממו כלפי העובדה שהיא באה דווקא מצד עיתון שלא ידוע בסבלנותו הרבה כלפי מגזרים אחרים, דוגמת חרדים או מתיישבים, וגם לא כלפי דמויות פוליטיות מסוימות.

תגובות הגולשים היו מעניינות בהחלט. כך למשל, כתב הגולש יהוא בן חיים: "מה היא אירוניה... עיתון מלא בשנאה נגד ימין, מתיישבים יהודים, נתניהו, ליכוד, דתיים וחרדים, בא ללמדנו איך להפיץ אהבה... מר נוני, את האהבה שלנו אנחנו מעדיפים להפיץ בקלפי".

"תסגרו את עצמכם...", יעץ נעם זמיר, ואילו שניאור לאש כתב "בדיחת השנה - התקשורת אומרת לא לשנאה וכן לאהבה. יש מזל שיש את הרשתות החברתיות שלא נותנים לכם להרוס ולהחריב את ארצנו... אתם מתכוונים בטח להשתמש בססמה הזו רק למחבלים המרצחים ששוחטים ושורפים יהודים, אבל למחנה הלאומי אתם אומרים כן לשנאה ולא ואהבה".

שמעון בן ישי הגיב: "אתם מצד אחד זורים שנאה והסטה בכל הזדמנות. ופתאום לוקחים עליכם את התפקיד של המתחסדים. משעממים!", ושי רפאל בהרנג כתב ישירות "אז תפסיקו להסית ולהשניא נגד החרדים. נאה דורש נאה מקיים".

את התגובות הציניות (נכון לרגע זה) חתם יוסף חזן, באומרו "חחחחחחחח בדרנתם אותי. אתם הגורמים לפילוג ולשסע בעם. אתם מדברים על אהבה??".

ומה אתכם, גולשים יקרים, האם לדעתכם הקמפיין של ידיעות אחרונות כנה ואמיתי, או שמא ציני ולוקה בחוסר מודעות עצמית? נשמח לפרסם את תגובותיכם.

תגיות:תקשורתאהבהשנאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה