חדשות בארץ

גאורגיה: טייל ישראלי נעדר מזה ארבעה ימים

חשש לחייו של צעיר ישראלי בן 23, שיצא לטרק עם חברו הטוב אך לא הגיע לנקודת המפגש שקבעו השניים ביניהם, לאחר שהתפצלו. אביו: "בכל רגע שעובר, אנחנו מאבדים תקווה"

אא

גיאורגיה: מזה ארבעה ימים שדור כהן בן ה-23 מירושלים - מוגדר כנעדר. דור וחבירו יצאו לטרק בהרי הקווקז ביום ראשון שעבר, ודרכם התפצלה ביום רביעי האחרון, בכפר ג'בי. השניים קבעו להיפגש בכפר אושגולי, אך דור לא הגיע לנקודת המפגש. "הם היו אמורים להיפגש אחרי עשרה קילומטר במקום שקבעו מראש, אבל דור לא הגיע בשעה היעודה", כך סיפר יהודה כהן, אביו של דור.

חברו של דור המתין במקום כשלוש שעות, אך משדור בושש להגיע, החליט להתקדם לכפר הקרוב זחו, בגפו. ביום חמישי בבוקר, לאחר שלא הגיע אות כלשהי מדור, החליט החבר ליצור קשר עם הקונסוליה הישראלית בטיביליסי.

דור כהן דור כהן

בעקבות הפנייה לקונסוליה, מסוק הוזנק לאוויר וחיפוש נרחב התבצע באזור עד לשבת האחרונה, אולם עד כה לא נמצא דבר. "לאורך הטרק יש אזורי הארחה. זה לא נחשב לטרק מסוכן ואנחנו לא מבינים מה קרה - הטרק אמור להימשך חמישה ימים. גם אם דור היה הולך לבד, הוא היה צריך להגיע לאושגולי היום. דור הוא איש שטח, הוא עשה המון טיולים בשבילי ישראל. הכוח שסורק את השטח, סרק כמעט את כל האזור מסביב ובשיחה של הצוות עם שגריר ישראל בגאורגיה, הם אמרו שסרקו את כל השטח ונשארו עוד 50 ק"מ רבועים. מצד אחד, זה שלא מצאו אותו נותן לי קצת תקווה שהוא התקדם. מצד שני, אני לא יודע מה הם תנאי השטח. מה יכול היה לקרות לו?! אין לי שום מושג. אנחנו פשוט מחכים, ובכל רגע שעובר אנחנו מאבדים תקווה".

תגיות:גיאורגיהנעדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה