חדשות יהדות

מרגש: מאות הגיעו לשמח חתן וכלה בודדים

פוסט שפורסם בפייסבוק הביא מאות בני אדם לשמח חתן וכלה בודדים ביום המרגש בחייהם

אא

חתן וכלה יתומה, שנישאו אמש (ב') בעכו, הגיעו לאולם וגילו כי הוא כמעט ריק מאורחים. פוסט שפורסם בפייסבוק הצליח להביא מאות אנשים שהגיעו לשמח חתן וכלה ביום שמחתם.

בפוסט הראשון, שפורסם בעמוד הפייסבוק "חדשות 0404", נכתב בתחילה: "ברגעים אלה נערכת חתונה באולמי טופז בעכו. החתן והכלה בודדים וביום חגם האולם ריק. כל מי שיכול לסייע, לבוא ולשמח את הזוג - זו מצווה גדולה. אנא שתפו והפיצו!"

אולם האירועים בעכו זמן קצר לאחר פרסום הפוסט (צילום: באדיבות "חדשות 0404")אולם האירועים בעכו זמן קצר לאחר פרסום הפוסט (צילום: באדיבות "חדשות 0404")

תוך זמן קצר הגיעו אנשים להגיע. בעמוד פורסמה תמונה מהאולם, בה נראים אנשים שהגיעו לשמח את החתן והכלה. "אולם טופז בעכו כעת. לאחר הסטטוס מתחילים להגיע לכבד את הזוג ביום חתונתו. עם גדול ומיוחד!" נכתב מתחת לתמונה.

לאחר זמן קצר הפך האירוע לענק ושמח במיוחד, כאשר מאות בני אדם - חרדים, דתיים, חילונים, אשכנזים וספרדים - הגיעו לאירוע. מנהל העמוד, בועז גולן, כתב: "גאה להיות חלק מעם כה מיוחד וגדול. אתם אחים. פשוט גדולים מכולם. סטטוס בחדשות 0404 הפך אולם ריק לאולם מלא ועמוס באהבת חינם.

זכיתם לשמח זוג שפתח את הערב עם כ-20 אורחים בלבד... לראות את דמעות האושר של הכלה ואת העם היפה שלנו - אושר עילאי. מאושר להיות חלק מכם, כאן בחתונה המרגשת באולמי טופז בעכו", כתב גולן והוסיף: "אחד מבני המשפחה ניגש אליי והודה על הסטטוס שפורסם. תשובתי הייתה כה פשוטה: 'חביבי, תביט למעלה, זה לא אנחנו. עם ענק נמצא בארץ הקודש'. ברוכים תהיו".

תגיות:חתונהעכו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה