חדשות בעולם

מי נותן לפעוט בן שנתיים לגלוש על מגלשת מתכת לוהטת?

טרגדיה בלונדון: פעוט בן שנתיים שגלש על 'מגלשה' לוהטת העשויה מתכת - נכווה בכוויות חמורות בידיו ורגליו, ויש חשש שיישאר עם צלקות לכל החיים

אא

המקרה שלפנינו הוא ההוכחה הניצחת לכך שגם כשהילדים נמצאים בגן הילדים, צריך לפקח עליהם בשבע עיניים: הכל התחיל כשריילי דוהרטי בן השנתיים, שהה בחצר גן המשחקים ביחד עם ילדי הגן שלו, וצוות הסייעות. לא ברור כיצד הורשה הפעוט לגלוש על מגלשת מתכת לוהטת שהוצבה במקום, בעוד צוות הגן נוכח במקום, אולם מה שהתחיל כמשחק - נגמר בתוצאה כואבת מאד: כוויות חמורות בגפיו של הפעוט, שעשויות להפוך לצלקות לכל החיים. 

ריילי דוהרטי (צילום: SWNS.COM)ריילי דוהרטי (צילום: SWNS.COM)

כשנודע לה על מצבו של בנה, מיהרה האם המזועזעת קלייר (27) לגן המשחקים, והסיעה אותו היישר לבית החולים. רק אחרי שקיבל טיפול ונרדם בזרועותיה, הרשתה לעצמה קלייר לבכות בחוסר אונים ואמרה: "הכל היה באשמתי, שלא יכולתי להגיע לשם מהר מספיק, וריילי סבל נורא בזמן הזה. למה אני צריכה להאשים את עצמי? הרי האנשים שהציבו את המגלשה הזו במקום, מכירים את החומרים שמהם היא עשויה ויודעים כמה חמה היא יכולה להיות במגע ממושך עם השמש הלוהטת". עוד הוסיפה האם הכאובה ואמרה כי היא יודעת בוודאות שיש כל כך הרבה חומרים אחרים שמתאימים לאזורי משחקי ילדים, ולא יגרמו לפציעה כזו, שהכאב שלה כפול ומכופל כשמדובר בילד. ברשויות המקומיות בודקים כעת את המקרה, וייתכן כי בהמשך תוגש תביעה על המחדל החמור. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה