ממליצים - וזוכים

"הידברות סופשבוע" מגדיל את רשימת התפוצה, וזה הזמן שלכם להזמין את חבריכם להירשם בחינם לניוזלטר. איך עושים את זה, ואיך נכנסים להגרלה? פרטים בפנים

אא
הזמן עובר מהר כשנהנים, והאמת היא שלפחות עבורנו, במערכת המגזין האלקטרוני "הידברות סופשבוע", הוא אכן עבר מהר. אבל עכשיו, לאחר שביססנו את מקומנו ויצרנו הרגלים, אנו מעוניינים להרחיב את מספר המנויים באופן ניכר. לכן יזמנו פרסומים שונים בערוץ, בירחון ובאתר הידברות, אבל אנחנו צריכים גם את עזרתכם - במיוחד אם אתם רוצים שגם חבריכם ומכריכם ייהנו מהגיליון מדי יום חמישי. בנוסף תיכנסו להגרלה שבה נחלק את ספריו של הרב זמיר כהן, "שיר השירים מבואר" ו"מסע אל האמת".
 
אז איך ניתן להמליץ ולהיכנס להגרלה? פשוט מאוד. כל מה שעליכם לעשות הוא לשלוח לחבריכם מייל המלצה. אנו מציעים את נוסח הבא (ניתן לשנות את הנוסח לפי ראות עיניכם):
 
שלום, מה נשמע?
אני רוצה להמליץ לך על המגזין האלקטרוני החדש של הידברות. יש בו כתבות מגזין מעניינות, ראיונות, סרטוני וידיאו של הרב זמיר כהן, שו"ת, מדור תזונה, טריוויה יהודית נושאת פרסים, שירים להורדה חוקית בחינם ועוד. הנה לינק למגזין האחרון ששוגר -אפשר להירשם כאן בחינם, והחל מהשבוע הבא הוא יגיע לתיבת המייל שלך מדי יום חמישי -www.hidabroot.org/reg.
 
את מייל ההמלצה שלחו לחבריכם (כמה שיותר חברים - יותר טוב), ועל מנת שתיכנסו להגרלה, הוסיפו גם את המייל שלנו (pr@hidabroot.org) לרשימת הנמענים. לאחר ההגרלה נחזור אל כל מי שעלה בגורל, נבקש את כתובתו ופרטיו, ולאחר זמן קצר הוא יקבל את הפרס בו זכה.
 
בהצלחה לכולנו!
מערכת "הידברות סופשבוע"
 
תגיות:המגזין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה