חדשות בארץ

האישה שהואשמה לעיני כל בגניבה מהסופר - תפוצה ב-10,000 ש"ח

החיים והמוות ביד הלשון: קב"ט הסופר האשים את הלקוחה לעיני כל בגניבה, הלקוחה הגישה תביעה על הלבנת פנים ולשון הרע והתוצאה: הסניף יפצה אותה ב-10,000 ש"ח

אא

המקרה שלפנינו אירע אשתקד, אך לאחרונה הכריע שופט בית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה, בעניינו: הכל התחיל באחד מסניפי הסופר 'פרשמרקט' במרכז. לקוחה ותיקה בסניף ערכה בו את קניותיה, שכללו שתי סיכות ראש שמחירן 16 ש"ח. בצאתה מהסופר, ולאחר שאחסנה את הקניות במכוניתה, הופתעה לראות את קצין הביטחון של המקום ניגש אל מכוניתה, ובפנים חתומות מבקש אותה לפתוח את תא המטען. 

הלקוחה ההמומה סירבה להאמין שדבר כזה אכן 'קורה לה'. קצין הביטחון סרק את השקיות אחת לאחת, בעוד היא מתחננת ממנו שיסביר לה במה דברים אמורים. ברוב ביטחון, 'הגדיל' הקב"ט לעשות כשנכנס בחזרה לסופר והלקוחה האומללה בעקבותיו, ניגש לקופאית הראשית והרים את קולו: "את יודעת שאסור לגנוב", אמר כשהוא מצביע לעבר סיכות הראש שענדה הלקוחה לראשה.

החטא היחידי שחטאה האומללה היה, ששכחה להסיר את תגיות המחיר מעל לסיכות הראש. משהתעשתה, מיהרה לשלוף את קבלת הקנייה מתיקה, והוכיחה בפני כל את חפותה. אבל הצדק הרגעי הזה לא סיפק אותה. הבושה שחשה מהלבנת הפנים שנגרמה לה, הייתה כנראה מספיק חזקה בשביל להגיש תביעה על הלבנת פנים ולשון הרע. 

השבוע, כאמור, זכתה התובעת במשפט והסניף ישלם לה פיצוי על סך 10,000 ש"ח כמו גם 500 ש"ח נוספים להוצאות משפטיות. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה