חדשות בארץ

מיוחד לקיץ הלוהט: חגורת "אל תשכחני"

חגורה ייחודית תמנע מכם להוציא את מפתחות הרכב לפני הילד - יוזמה של "יד שרה" למען חיי הילדים

אא

שכחת תינוק ברכב מביאה לטרגדיות משפחתיות קשות. על מנת למנוע תרחיש כואב כזה, העלול לעלות בחיי תינוקות רכים, יוזמת "יד שרה" מבצע מיוחד להפצת חגורת "אל תשכחני".

החגורה מייצרת תזכורת שמונעת שכחה מסוכנת: לא יתאפשר כיבוי המנוע כאשר החגורה מחוברת. על הנהג לבצע הפרדה בין חלקי החגורה המזכירה כי יש תינוק ברכב, על מנת לכבות את המנוע.

בשמונה השנים האחרונות דווח על 200 ילדים שנשכחו ברכב. 16 מקרים מתוכם הסתיימו במות הילד. הסכנה לפגיעה ומוות של ילדים עולה משמעותית בחודשי הקיץ החמים.

חגורת "אל תשכחני" מחוברת באמצעות תפס בשני חלקיה, מולבשת בחלקה האחד על חובקי ההגה ובחלקה האחר על צרור המפתחות. נהג הנכנס עם תינוק או ילד לרכב, מקליק בין שני חלקי החגורה, וכשהוא מגיע ליעדו, לא יוכל להוציא את המפתח ממתג ההצתה ולקחת אותו, בלי להפריד את הצרור מהחגורה המזכירה לו: אל תשכחני – יש תינוק ברכב.

משה כהן, מנכ”ל "יד שרה" מוסר כי “יד שרה נרתמה למבצע חשוב, מציל חיים. אלפי מתנדבי יד שרה פועלים במישורים רבים בשיפור איכות החיים של אנשים בעלי קשיים תפקודיים, אך כאן מדובר בחיים עצמם. חגורת "אל תשכחני" יכולה למנוע מוות, חלילה. אני קורא לכל הורה להיכנס לאחד מסניפי יד שרה ולקחת חגורת "אל תשכחני"".

את החגורה ניתן להשיג בכל סניפי יד שרה ברחבי הארץ בתרומה מומלצת של 10 ₪.

תגיות:ילדיםרכבקיץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה