חדשות בעולם

מה קרה לפרה האדומה שזכתה לתשומת לב בינלאומית?

הפרה האדומה שזכתה לתשומת לב בינלאומית במשך מספר חודשים וגרמה ל-37,000 סקרנים להגיע לניו-ג'רזי על מנת לראותה, נפסלה בשבוע שעבר לאחר שהמליטה עגל... שחור

אא

הארב סלר, בעלים של חווה קטנה ליד העיר ליקווד שבניו-ג'רזי, החזיק בחוותו מזה מספר חודשים פרה אדומה. בשבוע שעבר, ביום רביעי סמוך לשעה 8:00 בבוקר המליטה הפרה עגל שחור. ההמלטה הייתה כמה חודשים לאחר יום ההולדת השני שלה.

לאחרונה הפרה האדומה היקרה נפסלה לאחר ההמלטה.

החוואי שבבעלותו הפרה מספר שנדיר מאוד שפרה ממליטה בגיל צעיר כל כך. "לא היה לי מושג שהיא בהריון. זה מאוד יוצא דופן. גם הווטרינר היה המום", סיפר בראיון לאתר 'ליקווד סקופ'.

הפרה המפורסמת הצליחה להביא לחוותו של סלר כ-37,000 סקרנים, מכל רחבי ארצות הברית. ביניהם היה הגאון רבי דוד פיינשטיין, שהגיע לראות את הפרה, אך לא השיב האם היא ראויה לשמש כפרה אדומה. 

סלר מספר כי לפני מספר חודשים הציעו לו למכור את הפרה תמורת מיליון דולר, אך הוא סירב וטען כי "זה לא עניין של כסף".

הרמב"ם בספרו "משנה תורה" הלכות "פרה אדומה" (ג, ד) כותב כי "תשע פרות אדומות נעשו משנצטוו במצווה זו, עד שחרב הבית בשנייה - ראשונה עשה משה רבנו, ושנייה עשה עזרא, ושבע מעזרא עד חורבן הבית; והעשירית עושה המלך המשיח, מהרה ייגלה".

מצוות פרה אדומה מהווה חוק, כיוון שטעמהּ אינו ידוע. על פי ההלכה, אפר הפרה האדומה משמש לטהרה. בהיסטורית העם היהודי תהיינה בסך הכל עשר "פרות אדומות", כאשר תשע מתוכן כבר הוכנו ושימשו לטהרה כאשר בתי המקדש היו קיימים. הפרה העשירית תיעשה על ידי מלך המשיח. יהי רצון שנזכה לכך במהרה בימינו.

למידע נוסף אודות פרה אדומה - הקליקו כאן.

תגיות:פרה אדומהמשיחגאולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה