מעניין

איחוד מרגש: אם איתרה את בנה שנחטף - בזכות תמונה בפייסבוק

קליפורניה: אם איתרה את בנה שנחטף ממנה על ידי אביו לפני 15 שנה, בזכות תמונה שפרסם הבן בפייסבוק. "במקרה", התגלגלה התמונה לעיניה של האם, והשניים נפגשו שנית ביום חמישי האחרון. "אבא שלו אמר שהוא נוסע לחופשה ולכן קיבל אישור לקחת את ג'ונתן איתו. חשבתי שהם יחזרו", אמרה האם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

בן שלוש בלבד היה ג'ונתן הולנד כשנחטף על ידי אביו למקסיקו, בתואנה שמדובר בטיול שורשים בלבד. 15 שנים תמימות עברו להן, והילד לא חזר אל חיקה של האם, הופ הולנד. ביום חמישי האחרון, הגיעה ההמתנה הארוכה לקיצה והשניים התאחדו באיחוד משפחתי מרגש, בזכות תמונה שפרסם הבן בפייסבוק ובאורח ניסי מצאה את דרכה אל עיני האם.

האיחוד המרגש: הופ הולנד, איתרה את בנה דרך תמונה בפייסבוקהאיחוד המרגש: הופ הולנד, איתרה את בנה דרך תמונה בפייסבוק

במשך כל אותן שנים מאז נעלם, ניסתה הופ להתחקות אחר מקום הימצאו של ג'ונתן, בדרכים שונות. היא אפילו שכרה חוקרים פרטיים שיחפשו אותו, אך לשווא. עקבותיו כמו נבלעו באדמה. ומה באשר לגו'נתן בעצמו? כשבגר, מסתבר שגם הוא גילה איכשהו את הסיפור העצוב שמאחורי בואו למקסיקו, והחליט לפרסם תמונה משפחתית בפייסבוק - בתקווה לאתר את אמו ואת אחיו הבכור, ג'ייקוב. 

"במקרה" התגלגלה התמונה המרגשת לעיני האם כשנכנסה לדף כלשהו בפייסבוק, והיא הזדרזה ליצור קשר עם בנה האהוב מיד לאחר מכן. ביום חמישי האחרון, נפגשו השניים בארה"ב. "אבא שלו אמר שהוא נוסע לחופשה, ולכן גם קיבל אישור לקחת את ג'ונתן עימו. זה היה יום רגיל, חשבתי שהם יחזרו", שחזרה הופ בדמעות את הרגעים האחרונים בהם ראתה את בנה. כיום דובר הבן רק ספרדית ומלבד שמו האמריקני, איננו זוכר דבר וחצי דבר, מהתקופה בה בילה עם אמו. הוא שב למקסיקו לצורך סיום לימודיו התיכוניים, אך הבטיח כי מיד לאחר מכן יטוס לארה"ב בשנית, כדי להתאחד עם אמו ואחיו וללמוד להכיר אותם מחדש. 

הבן האובד - ג'ונתן הולנדהבן האובד - ג'ונתן הולנד

 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה