סמארטפונים ואינטרנט

חדש בג'ימייל: ביטול מייל לאחר שליחתו

מהיום מאפשרת גוגל באופן רשמי לבטל מיילים בג'ימייל בטווח זמן של 5-30 שניות לאחר השליחה

אא

נניח שבדיוק שלחת מייל לחבר, בו סיפרת כמה קשה לך בעבודה וכמה אתה שונא את הבוס. השקעת יותר מדי אנרגיה בלתעל את הכעס אל המקלדת ולחצת על "שלח". אופס, שלחת, בטעות, כמובן, את המייל המשמיץ דווקא לאותו בוס שנוא. או אפילו השבת לכל המכותבים כשלמעשה התכוונת לפנות רק לאחד מהם. למי מאתנו לא קרו הסיטואציות המרגיזות האלה ודומות לה?

עכשיו כבר לא צריך לאכול את הלב על כל מייל שנשלח בטעות או בהיסח דעת: ג'ימייל הודיעה רשמית על כפתור ה-Undo שיבטל את המייל וככל הנראה גם את הדאגות. במשך שש שנים הביטול היה בגדר תוכנה נסיונית, שזמינה במסגרת Gmail Labs.

אתמול (ג') השיקה ג'ימייל באופן רשמי את הכפתור שיאפשר לכם השהייה של 5 עד 30 שניות לכל אימייל שנשלח. במהלך זמן זה, תוכלו לבטל אותו לפני שיגיע ליעדו - ויגרום לכם צרות. האופציה תהיה זמינה גם למשתמשים בג'ימייל דרך האפליקציה הסלולרית. ההודעה על החידוש נכתבה בין היתר באתר גוגל.

 כדי שהכפתור החדש יופיע אצלכם תצטרכו להוסיף את האופציה בהגדרות. אז מה עושים? לחצו על setting לאחר מכן לחצו על general חפשו את enable undo send ואז תוכלו לקבוע כמה זמן המייל שלכם יתעכב בשליחה - 5,10,20 או 30 שניות. זכרו לשמור את השינויים.

ההודעה שפרסמה גוגל:

תגיות:אינטרנטגוגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה