הריון ולידה

חידוש מבורך: רפואה אלטרנטיבית ליולדות ב"בני ציון"

לראשונה בישראל: שילוב רפואה אלטרנטיבית בחדרי לידה. הרפואה האלטרנטיבית מסייעת לקצר ולהאיץ לידה שמתעכבת, להקל על חרדה וכאב ולהפוך את תהליך הלידה למעצים, טבעי וקל יותר

  • ד' תמוז התשע"ה
אא

לראשונה בארץ, יולדות בבית החולים "בני ציון" זוכות לטיפולי רפלקסולוגיה, דיקור סיני ודמיון מודרך על חשבון בית החולים.

הטיפול מסתמך על הוראות המיילדות ובקשות היולדת וביכולתו להרגיע, לאזן ולהסדיר צירים, להפחית כאב ועוד.

"בדמיון המודרך יש שימוש בדימויים מעולמה הפנימי של המטופלת כדי לצור שינוי במציאות הזו, במטרה ליצור שינוי במציאות החיצונית", מספרת כנרת גל כהן, אחות במחלקת היולדות, "הדיבור הוא איטי, רך ומותאם לקצב הנשימה של היולדת ומנחה להרפיה, להתמקדות בגוף ולחיבור לנשיות ולאימהות".

"הדמיון המודרך עזר לי להתחבר ל'כאן ועכשיו", ספרה אחת היולדות שנעזרו ברפואה המשלימה ב"בני ציון", "בזמן הטיפול נוצרת הרמוניה בין הגוף והנפש שגרמה לי להרגיש אופטימיות. הפעם אני יכולה לומר כי עברתי חווית לידה מעצימה". 

מרכז רפואה 'בני ציון'מרכז רפואה 'בני ציון'

גם הדיקור הסיני והרפלקסולוגיה מסייעים מאוד לתהליך הלידה, תומכים בתהליכים הטבעיים של הגוף, מאפשרים חיבור לגוף, משרים ביטחון אצל היולדת ומאפשרים התקדמות של תהליך הלידה בקצב הנכון ליולדת ולתינוקה. המגע מתבצע בצורה מאוד נעימה, איטית ומרגיעה באמצעות עיסוי ולחיצות בכפות הרגליים והשוקיים.

מנהל מחלקה פנימית ומי שעומד מאחורי שילוב הרפואה המשלימה לבית החולים בני ציון דר' אלעד שיף: "שילוב רפואה משלימה הפך להיות חלק טבעי מתוך הרפואה שניתנת למאושפזים", אומר ד"ר שיף. "תהליך הלידה הוא מורכב ביותר. לידה יכולה להתעכב ולהזדקק לניתוחים קיסריים, היולדת צריכה להתמודד עם כאבים ועם חרדה. בחצי השנה האחרונה שילבנו רפואה משלימה בחדרי הלידה. התוצאות מבורכות והאימהוּת הופכת לתהליך טבעי וקל יותר".

מחלקת אמ"א למניעת הפלות של הידברות הצילה תינוקות יהודים רבים מאובדן, ומסייעת לנשים בהריון להתגבר על קשיים ולהציל את חיי ילדיהן. רצוי להירתם ולתרום למשימתם היקרה. לפרטים ולסיוע: 073-2221333

מחלקת אמ"א באתר הידברות - סיוע לנשים בהריון, לחצו כאן.

תגיות:לידהרפואה אלטרנטיביתבני ציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה