חדשות בארץ

"קחו דוגמה מאיריס, רחלי ובת גלים"

אלפים השתתפו אמש במופע "שירו אחים" שהתקיים בפארק רעננה לציון שנה לחטיפתם של שלושת הנערים: גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל

אא

שנה לרצח: בפארק ברעננה התקיים אמש (ג') האירוע "שירו אחים" לציון שנה לחטיפתם ורציחתם של גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל.

אלפי בני אדם השתתפו באירוע, בו נכחו אף שרים, חברי כנסת, שגריר ארצות-הברית בישראל דן שפירו והרמטכ"ל לשעבר רב אלוף במילואים בני גנץ. המופע התקיים בסימן "יום האחדות" שחל לפני כשבועיים ביוזמת העמותה לזכר שלושת הנערים ובשיתוף עיריית רעננה.

ראש העיר רעננה, זאב בילסקי, קרא בפתח האירוע לאחדות בעם ישראל וביקש לקחת דוגמה משלושת האימהות של הנרצחים: רחלי, איריס ובת גלים. "במהלך 18 ימים ביוני בשנה שעברה הוכחנו לכולם שאפשר גם אחרת. הוכחנו שמעבר למחלוקות של ימין ושמאל, דתיים וחילונים, ישנה אמת פשוטה ובלתי ניתנת לערעור: אנחנו עם אחד, בעל גורל אחד וחוזקנו חייב להיות באחדותנו".

בילסקי הוסיף ואמר "בימים שבהם מתקיימת תחרות עצובה, מי מתלהם יותר, מי אומר דברים קיצוניים יותר ומי מצליף יותר בלשונו, אני קורא לכולנו לקחת דוגמה מאיריס, בת גלים ורחלי. שלוש אמהות, שבמקום להעביר מסרים של שנאה בחרו להתמקד במסר חיובי ואיחדו את עם ישראל ללא טיפה אחת של ציניות או רוע".

אימו של נפתלי פרנקל, רחלי, אמרה כי "אנשים בכל העולם איבדו שינה כי שלושה נערים לא חזרו הביתה. יש כאן הרבה עוולות לתקן, פצעים לרפא וקרעים לחבר, יש כאבים ועלבונות ישנים וחדשים, אבל ראינו את העם הזה במיטבו, ראינו למה אנחנו מסוגלים", אמרה רחלי, "יש לנו פה עתיד משותף וטוב ביחד".

תגיות:חטיפת הנערים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה