חדשות בעולם

פעיל מוסלמי מאשים: המוסד גנב את הנעל שלי

אסגר בוכרי האשים בפייסבוק את ישראל בהיעלמות אחת מנעליו, וזכה לתגובות מלגלגות - ויצירתיות

אא

פעיל מוסלמי בריטי הצליח לגרום למדיה החברתית, באופן נדיר, לסרב להאמין לטענותיו נגד ישראל: הפעיל, אסגר בוכרי, ממייסדי הוועד הבריטי המוסלמי לעניינים ציבוריים, העלה פוסט לפייסבוק בו הוא טוען כי אחת מהנעליים שלו נגנבה מביתו על ידי...המוסד. "המשחק שלהם פשוט – לגרום לי להרגיש לא בטוח בתוך הבית שלי עצמי", כתב בוכרי, שהוסיף וטען: "זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה". בוכרי האיץ בקוראיו להפיץ את הפוסט שלווהם אמנם עשו זאת בשמחה – אבל לא בדיוק באופן שבוכרי תכנון. תוך שעות ספורות, ההאשטג #MossadStoleMyShoe עלה לרשימת הטרנדים החמים בטוויטר, ומוחות יצירתיים פרסמו תגובות לעגניות לפוסט של בוכרי.

"רשמית – הכלב שלי הוא סוכן מוסד", כתב בריטי ציניקן אחד, בעוד מוסלמי בשם מאג'יד נואז מעלה תמונה של חדר מלא נעליים ורושם תחתיה "מטה המוסד – חדר חקירות סודי". משתמש אחר העלה תמונה של ראש הממשלה נתניהו מצביע על תמונה של נעל, עם הכיתוב: "זו המטרה שלכם חבר'ה, אל תחזרו עד שתשיגו אותה", ו'מבזק חדשות' מזויף שפורסם הצהיר: "המוסד עומד מאחורי גניבת הנעל של סינדרלה".

בתגובה ללגלוגים, העלה בוכרי הסרטה בת 15 דקות לטוויטר, בה הוא רוטן: "הם גונבים בתים של אנשים בפלשתין. נראה לכם שלגנוב נעל זה ביג דיל בשבילם?"

תגיות:מוסלמיםפייסבוקישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה