חדשות בארץ

הכירו: צירוף האותיות שגורם לסקייפ לקרוס

צירוף אותיות תמים גורם לאפליקציית המסרים המידיים והשיחות הבין-לאומיות לקרוס, ולהמשיך לקרוס בכל פעם שמנסים להפעיל אותה מחדש

אא

באג הסקייפ: צירוף תווים פשוט גורם לתוכנת הסקייפ לקרוס מיד ולהמשיך לקרוס בכל פעם שמנסים להפעיל אותה מחדש. אמש תוקן הבאג חלקית, אך מחשבים רבים עדיין חשופים.

שבוע בלבד חלף מאז נחשף באג ההודעה הקטלנית באייפון, וכעת מגיע תורה של אפליקציית המסרים המידיים והשיחות הבין-לאומיות לקרוס אם שולחים אליה הודעה תמימה, הכוללת את צירוף האותיות והסימנים "http://:", כלומר הצירוף המופיע בראשיתה של כל כתובת אתר באינטרנט בצירוף נקודתיים מיותרות.

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

תוכנת סקייפ בחלונות, אנדרואיד או אייפון תקרוס אם תכתבו את צירוף התווים, או תקבלו אותו מאחד מחבריכם לשיחה, ותמשיך ותקרוס בכל פעם שתנסו להפעיל אותה. הבאג לא משפיע על גרסת המק של סקייפ, או על גרסת מסכי המגע המיועדת למחשבי חלונות 8.

מיקרוסופט, שקנתה את סקייפ, מיהרה לאשר את קיומה של התקלה והגיבה לה במהירות. שעות ספורות לאחר שנחשפה בפורום המשתמשים הרשמי של סקייפ, כבר נתקלו חלק מהמשתמשים במנגנון חסימה וסינון אוטומטי שמחק את צירוף האותיות הקטלני ברגע שנכתב (אם כי לא תמיד). גרסה חדשה של התוכנה, שפותרת לחלוטין את התקלה, צפויה לצאת בקרוב מאוד..

תגיות:אפליקציהפלאפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה