חדשות בארץ

פרטנר: "שוקלים לתבוע את מנכ"ל אורנג'"

כתגובה להכרזתו של מנכ"ל אורנג' העולמית כי הוא שואף לנתק את הקשר עם ישראל "כבר מחר בבוקר", יצאה פרטנר למתקפת נגד

אא

מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר אמר אתמול (ד) כי הוא שואף לסיים את ההתקשרות של החברה עם המפעילה בארץ - חברת פרטנר - "בהקדם האפשרי". במסיבת עיתונאים בקהיר, שבמהלכה פירט את התכניות העתידיות של החברה במצרים, אמר מנכ"ל ענקית התקשורת הצרפתית כי אם היה יכול הוא היה מנתק את הקשר עם ישראל, בה יש לחברה למעלה משלושה מיליון מנויים, כבר "מחר בבוקר". עם זאת, אינו יכול לעשות זאת בפועל בשל קנסות של מיליוני אירו.

אמירותיו המטרידות של מנכ"ל אורנג' נגרמות בשל לחצים. הממשלה בפריז, המחזיקה ברבע מאחוזי החברה, לוחצת על סטפן רישאר לנתק את הקשרים עם ישראל ולא לאפשר את שירותי החברה בהתנחלויות.

בישראל זעמו על הדברים וגם ברשתות החברתיות היו מי שקראו להתנתק מאורנג', אולם בפרטנר מיהרו להבהיר כי החברה הישראלית רק משתמשת במותג אורנג', אך היא חברה ישראלית בבעלות חיים סבן.

מנכ"ל פרטנר הנכנס, איציק בנבנישתי, השיב כי "סטפן מצוי בלחץ עצום מצד גורמים פרו פלסטינים. אנחנו מאוד זועמים על האמירה, שמעידה שהוא נכנס ללחצים וזה פוגע בנו. נשקול לתבוע אותו".

בנבנישתי המשיך בדבריו, כי מי שמתנתק כרגע מפרטנר נענה ללחץ הבינלאומי. "בעולם יש גורמים שמנסים לבודד אותנו כמדינה. להתנתק פירושו להיענות לאותם אנשים. הנזק שגרם לנו סטפן הוא אדיר ואנחנו שוקלים צעדים".

תגיות:אורנג'פלאפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה