חדשות בארץ

גולן טלקום קיימה מבצע בשבת ובחג - וחזרה בה

גולן טלקום והוט מובייל מעודדות חילולי שבת וחג? מבצעים של החברות תקפים רק בסופי שבוע. גולן טלקום: "לא נקיים עוד מבצעים בסופי שבוע"

אא

לפני כשבוע יצאה חברת "גולן טלקום" במבצע ל-48 שעות בלבד. המבצע אפשר ללקוחות לחבר קו נוסף במחיר של 2 ₪ לחודש בלבד. אלא שתוקפו של המבצע היה רק במהלך חג השבועות והשבת הצמודה אליו.

לאחר החג, פנו משווקי קווי טלפון סלולריים חרדים, שהתאגדו באמצעות וועד משווקים, לחברת גולן טלקום בבקשה להפסיק את המבצעים הפוגעים ברגשות הציבור החרדי ומונעים ממנו להשתתף. למרות הפנייה, השבוע פתחה החברה שוב במבצע, התקף מיום שישי בשעה 2:00 בצהריים ועד ליום ראשון בשעה 8:00 בבוקר בלבד. זו הפעם השניה בה פוגעת החברה ברגשותיו של הציבור החרדי, למרות מחאתם של המשווקים החרדים.

מיכאל גולן (צילום: יח"צ)מיכאל גולן (צילום: יח"צ)

כתגובה הודיע וועד המשווקים כי כלל המשווקים החברים בוועד יחדלו מלשווק קווי טלפון של החברה. "אנו מצפים להתנצלות מפורשת", אמר יוסי אזרד, פעיל בקרב משווקים חרדים, "השבת היא מקור הברכה. אין לנו רצון לעודד ולהתפרנס מחברה המעודדת חילולי שבת".

גם החברות הוט והוט מובייל הציעו מבצעים שהוצעו רק בשבת עצמה, כשרק התערבות של הרשות השנייה גרמה לחברה להרחיב את שעות המבצע לשעות שלפני השבת ושלאחריה. וועד המשווקים מסרו כי אם חברת הוט מובייל תמשיך במבצעים "הפוגעניים", הם יחדלו לשווק גם את קוויה.

חברת גולן טלקום מסרה בתגובה, כי כל מבצעי סוף השבוע של החברה, כולל המבצע של סוף השבוע בו חל חג שבועות, מתחילים ביום שישי בצהריים ומסתיימים למחרת השבת או החג בבוקר. עוד הוסיפה החברה, כי "מתוך הרצון לשמור על קדושת השבת ועל קדושת מועדי ישראל ומתוך כבוד לעשרות אלפי לקוחותינו מהמגזר החרדי, לא נקיים עוד מבצעים במהלך סופי שבוע, ואנו מצפים ממתחרותינו לנהוג באותו האופן". בתגובה השיב ועד המשווקים כי המשווקים יחזרו לשווק את קווי טלפון של החברה.

מחברת הוט מובייל לא נמסרה תגובה.

תגיות:גולן טלקוםשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה