חדשות בעולם

מזעזע: דיללו חלב במים והרגו את בתם התינוקת

ארה"ב: זוג הורים שדיללו חלב אם במים כתוצאה מ'קשיים כלכליים' - גרמו למות בתם התינוקת. מעצרם הוארך, וככל הנראה יואשמו בהריגה

אא

טרגדיה בארה"ב: הרברט לאנדל (26) והת'ר פריסטד (25) הם זוג הורים צעירים שבסך הכל ביקשו לחסוך בהוצאות תחליפי החלב עבור בתם בת השלושה חודשים. לפיכך, הם דיללו את מנת חלב האם היומית שלה במים, בחשבם כי מנה זו תספק את קיבתה הזעירה של התינוקת.

אלא שכעבור זמן קצר החלה התינוקת לבכות, להשתנק ואף להכחיל.

אותות המצוקה הבהילו את ההורים המפוחדים היישר לבית החולים, אך עוד בטרם הגיעו למיון - נפחה התינוקת האומללה את נשמתה. תשאול קצר של ההורים, העלה את הנתונים הבאים: כתוצאה מקשיים כלכליים, השתמשו השניים בחלב אם מדולל במים דבר שהתברר כסכנה ברורה לרך הנולד, היות והוא אינו מקבל את מנת הויטמינים המספקת לה הוא זקוק, כדי להתפתח כיאות. 

מאחר וכל הורה מקבל הנחיות ברורות מהצוות הרפואי אודות טיפול בפעוטות (איך להאכיל ומה בדיוק מותר ואסור לתת לילדים בגיל הזה) וידוע שתחליפי החלב (פורמולות) וחלב האם מכילים בתוכם את כל הרכיבים החיוניים להתפתחות הילוד - לא ברור כיצד הגיעו ההורים להנחה שצעד זה, יהא טוב בעבור בתם.

בנתיחה שלאחר המוות גילו הפתולוגים כי הסיבה לפטירת התינוקת היא לא אחרת מאשר הרעלת מים, זאת למרות שכמות המים שקיבלה הייתה קטנה. כעת הוארך מעצרם של ההורים עד לסיום ההליכים נגדם, וככל הנראה - יואשמו בהזנחה, התעללות והריגה. 

תגיות:הוריםטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה