חדשות בעולם

נסראללה: "לא עוצמים עין אפילו לא לרגע מהאויב הישראלי"

בנאומו לרגל יום השנה ה-15 לנסיגת צה"ל מדרום לבנון ניסה מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לגייס את עמי האזור למלחמה נגד ארגון המדינה האסלאמית

אא

בנאומו לרגל יום השנה ה-15 לנסיגת צה"ל מדרום לבנון, נאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. הנאום שודר בכפר א-נבטייה על מסכי ענק במסגרת העצרת השנתית שקיים לרגל יום השנה ה-15 לנסיגת צה"ל מדרום לבנון. לרגל יום זה, המכונה שם "יום השחרור", תלה חיזבאללה שלטים ובהם כתוב בעברית: "הכניסה לגליל, ההבטחה לא תופר".

בנאומו ניסה לגייס את עמי האזור במלחמה בארגון המדינה האסלאמית ואמר כי ארגון זה אינו חזק יותר מישראל וארצות הברית, וכי "עמי האזור כבר הביסו את ישראל וארצות הברית". הוא לעג למאמץ האמריקני לבלום את דאעש ואמר כי "מספר התקיפות שהקואליציה הבינלאומית ביצעה במספר חודשים הוא פחות ממה שישראל ביצעה בהרבה פחות זמן בלבנון ובעזה".

נסראללה הזהיר שמי ששותק כיום לנוכח מעשי דאעש יהיה הקורבן הראשון שלהם בהמשך. הוא הבהיר כי אין אפשרות לשבת ולחכות: "יש לקחת יוזמה ולחפש אופציות להיאבק בארגונים החמושים האלה. אנחנו עומדים כיום בפני סכנה שאין שנייה לה בהיסטוריה. האיום הוא נגד הישויות האנושיות". הוא גער בחלק מהלבנונים שסופרים לחיזבאללה את מספר החללים בסוריה: "עליהם להתבייש כיוון שבזכות החללים האלה הם חיים בביטחון ובשלום. אנחנו לא מתביישים בחללים שלנו.

נסראללה הבהיר כי למרות כל מה שקורה באזור, "אנחנו נישאר בדרום לבנון. העיניים שלנו מופנות לעבר האויב העיקרי במערכה העיקרית. לא פינינו את החזית הזאת ולא נפנה אותה. אנחנו מוכרחים היום להיות בשתי חזיתות. אנחנו ממשיכים לפעול בחזית עם ישראל. העניינים האחרים לא מסיטים את דעתנו. תדעו שההתנגדות נמצאת בשיא המוכנות שלה והאויב יודע זאת טוב יותר מהלבנונים. לכן הוא חושש מההתנגדות וממשיך במלחמות הפסיכולוגיות שלו. אנחנו ערניים מאוד ואין אפשרות שנעצום עין אפילו לרגע אחד מהאויב הישראלי".

תגיות:חסן נסראללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה