חדשות בארץ

תנועת 'גוש שלום': "יום ירושלים" – חג למתנחלים ולגזענים

תנועת 'גוש שלום' מפרסמת הלילה דרישה לביטול ''יום ירושלים". דובר התנועה: יום זה הוא כתם בלוח השנה של מדינת ישראל

אא

תנועת 'גוש שלום' מפרסמת הלילה קריאה לביטול "יום ירושלים" בטענה שמדובר ב"חג רק למתנחלים ולגזענים המקבלים רישיון להתנכל לתושבים הפלסטינים." דובר התנועה מוסיף עוד כי "יום ירושלים האמתי יהיה כאשר ירושלים תהיה לבירת שתי מדינות החיות בשלום"

אדם קלר, דוברה של תנועת "גוש שלום" מוסיף ואומר כי "ירושלים אינה עיר מאוחדת, ובמהלך ארבעים ושמונה השנים, מאז 1967 לא היתה מאוחדת. מזרח ירושלים הוא שטח פלסטיני הנמצא תחת שלטון כיבוש. כך נוהגות בו הרשויות הממשלתיות והעירוניות של מדינת ישראל והמתנחלים. הם מנשלים את התושבים הפלסטינים מאדמתם ומזכויותיהם".

עוד מוסיף קלר בהודעתו, כי "יום ירושלים אינו יכול להיות חג למדינת ישראל. יום זה מהווה חג רק לצעירי המתנחלים שקיבלו יד חופשית ממשטרת ישראל ומבית המשפט העליון לקיים "ריקוד דגלים" הכולל התנכלויות נגד הפלסטינים". כזכור, תנועת "גוש שלום" דרשה לבטל את אירוע ה"ריקודגלים", אך דרישה זו נדחתה על ידי בג"ץ.

לנוכח סירובו של בג"ץ לבטל את האירוע, מציין קלר בתקיפות כי "יום ירושלים הינו כתם בלוח השנה של מדינת ישראל. הגיע הזמן למחוק את הכתם הזה. יום ירושלים האמתי יהיה כאשר יגיע הקץ לכיבוש וירושלים תהיה לבירת שתי מדינות החיות בשלום, לשביעות רצונם של כל תושביה: תושבי מזרח העיר הפלסטינים, ותושבי מערב העיר היהודיים". 

תגיות:גוש שלוםיום ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה