סיפורים אישיים

מדהים: הפריש כספי מעשר וקיבל תמורה כפולה ומכופלת

עמיר ורחלי שלוש שמרו על מצוות המעשר באדיקות - אך הקב"ה לא נשאר חייב והשיב להם פי עשרה. מרגש

אא

את המכתב המחזק והמעודד הזה, קיבלנו מעמיר ורחלי שלוש - זוג המתגורר באונטריו, שבקנדה. המכתב, מגולל את סיפור ההשגחה שעבר עליהם בזכות מצוות המעשר עליה הקפידו, ויהי מה. "הייתי חייב לכתוב לכם", כך מתחיל עמיר את מכתבו, "אנשים כנראה לא כל כך מבינים את גדולת מתן כספי המעשר, והרי אומר השם יתברך תעשר ותתעשר. זה תקופה ארוכה שאינני עובד, ואת זמני ומרצי משקיע לטובת פיתוח התחביב של אישתי רחלי, אמנית ומעצבת תכשיטים בעבודת יד.

בכל פעם שהיא מקבלת הזמנה - אנחנו אוספים כמה מטבעות בעבור מתן צדקה, וכך אנו נוהגים בכל מכירה ומכירה, למרות שלעתים - המצב הכלכלי דוחק. לאחר שלמדנו על חשיבות מתן המעשר בהרצאות שונות באתר הידברות, גם כשאין לנו הכנסות מהמכירות, אנחנו משתדלים לתת סכום כלשהו לצדקה, מדי יום. 

"בתאריך 28-04-2015 הלכתי לעזור בבית חב"ד המקומי, בתיקון עמוד תפילה. אמרה לי אשתי: 'אם אתה כבר שם, תיתן 30 דולר על חשבון כספי המעשר שאנחנו צריכים להפריש'. למה דווקא 30 דולר? באותו הרגע לא הבנתי לפי איזה חישוב אשתי ביקשה שאתן דווקא את הסכום הזה, אך כיבדתי את בקשתה ועשיתי כרצונה". 

עמיר שלוש, קנדהעמיר שלוש, קנדה

ואם הקב"ה מנהיג את עולמו במידה כנגד מידה - הרי שהנס שאירע לבני הזוג, עוד באותו היום - בהחלט ממחיש את זה. "בלילה, הטלפון צלצל ובקו הייתה אחת מהלקוחות של רחלי", מספר עמיר בהתרגשות גואה, "הלקוחה הזמינה שרשרת חושן בשווי 300 דולר (!) - ממש פי עשר ממה שנתנו".

עמיר מספר כי בעבר, לפני שהתחזקו ברוחניותם, לא הכירו את הקב"ה כמו שהם מכירים אותו היום. "בזכות ארגון הידברות וההרצאות השונות ששמענו באתר על מעלתה של מצוות מעשר הכספים, אנחנו זוכים לראות את ה' עין בעין. כיום, אני יכול לומר בוודאות שהיהדות היא לא שלל הוראות 'סתמיות' - כי אם דרך חיים הנוגעת בכל רבדי החיים, וכדאי לכל יהודי לאמץ אותה ולחיות על פיה. אמנם על במה זו סיפרתי רק נס אחד, אבל מאז שהתחזקנו ברוחניותנו - גם אשתי וגם אני, מרגישים שזכינו לשפע מסוג אחר, הן ברוחניות והן בגשמיות. ותודה לקב"ה על 'חסדו אשר גבר עליי'", הוא כותב. 

תגיות:מעשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה