חדשות בארץ
צה"ל: "חוסלו מחבלים ברצועות הביטחון בסוריה ובלבנון"
חיל האוויר חיסל מחבלי חיזבאללה חמושים ב-RPG שזוהו בדרום לבנון. כוחות חטיבת עציוני, הפועלים ברצועת הביטחון בסוריה, חיסלו חוליית מחבלים
- שלומי דיאזלמעקב
- י"ג תמוז התשפ"ו||
כוח צה"ל בלבנון (צילום: פלאש90)(צילום: דובר צה"ל)
דובר צה"ל אישר הבוקר (ראשון) כי חיל האוויר תקף וחיסל אתמול מחבלי חיזבאללה חמושים ב-RPG, שזוהו בדרום לבנון על-ידי כוחות יחידת אגוז שפעלו במרחב נבטיה. מצה"ל נמסר כי בתקיפה נוספת במרחב, כוחות היחידה הרב-מימדית השמידו משגר של ארגון הטרור שהיווה איום על כוחותינו.
בנוסף, כוחות חטיבת עציוני בפיקוד אוגדה 210, הפועלים ברצועת הביטחון בסוריה, חיסלו מספר מחבלים חמושים במרחב האבטחה. המחבלים נצפו נעים לכוון הכוחות והיוו איום.
כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש כי "לחיילי צה"ל יש חופש פעולה לסכל את כל האיומים. זו הנחיה ברורה". בהתייחסו ללבנון הוסיף ראש הממשלה: "אנו מחסלים כל הזמן את תשתיות הטרור בתוך השטח, הבונקרים, העמדות מתחת ומעל הקרקע".
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



