חדשות בארץ
רהט: כלי נשק ו-12 אלף כדורי תחמושת צה"לית גנובים נתפסו על ידי המשטרה
שוטרי המחוז הדרומי ולוחמי משמר לאומי דרום של מג"ב פשטו על מתחם בעיר רהט, בעקבות חקירה המתמקדת בגניבת אמל"ח מבסיסי צה"ל. 4 חשודים נעצרו
- שלומי דיאזלמעקב
- י"א תמוז התשפ"ו||
(צילום: דוברות המשטרה)משטרת ישראל עדכנה היום (שישי) כי שוטרי המחוז הדרומי ולוחמי משמר לאומי דרום של מג"ב, פעלו יחד עם כוחות משטרת מתחנת רהט, במספר מתחמים בעיר. במהלך החיפושים נתפסו: 12 ארגזי תחמושת צה"לית גנובה, שהכילו כ-12,000 כדורי תחמושת.
כמו כן, אותר נשק מסוג M16 טעון, מחסניות ואביזרי אמל"ח נוספים. במהלך הפעילות נעצרו 4 חשודים להמשך חקירה, וכלל המוצגים שנתפסו הועברו להמשך טיפול חקירתי ולמיצוי ראייתי ופורנזי, במטרה לאתר חשודים נוספים המעורבים בעבירות ולפעול למעצרם.
יש לציין כי בשנה האחרונה התגברה תופעת הגניבות מבסיסי צה"ל. זאת, במקביל לניסיונות של מבריחי אמל"ח להכניס לשטח ישראל כלי נשק מירדן וממצרים. חלק מכלי הנשק מיועדים למחבלים ברשות הפלסטינית.
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



