חדשות בארץ
נתניהו בבה״ד 1: "רק עיוור יגיד ׳אין הישגים׳"
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בטקס סיום קורס קצינים קרביים בבה"ד 1. נתניהו: "המשימות הביטחוניות טרם הושלמו. יש עוד דברים לעשות מול איראן וחמאס"
- שלומי דיאזלמעקב
- י' תמוז התשפ"ו||
נתניהו, ארכיון (צילום: Shalev Shalom / POOL)ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס סיום קורס קצינים קרביים בבה"ד. ראש הממשלה נשא דברים בטקס, בו השתתפו גם שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר.
עם כניסתו למקום קראו חלק מהקהל קריאות נגד נתניהו וקראו לו להתפטר. רבים אחרים הביעו בו תמיכה. בפתח דבריו אמר ראש הממשלה: "רק עיוור יגיד ׳אין הישגים׳, אני לא אפרט את כולם כי אני חס עליכם שאתם בשמש היוקדת. יש הישג כביר - המבצעים 'עם כלביא' ו'שאגת הארי'. אבל יש עוד דברים לבצע, לעשות מול איראן וחמאס".
נתנוהו ציין כי "חשיבות מלחמת התקומה לא נופלת מחשיבות מלחמת העצמאות. ישראל הצליחה לפרוץ את מחסום הפחד ביוזמה ובהתקפיות. אם לא היינו פועלים באיראן הייתה להם היום פצצת אטום. שינינו מהיסוד את כללי המשחק במזרח התיכון. עם הסכם או בלי הסכם - לאיראן לא יהיה נשק גרעיני. מדינת ישראל נמצאת בנקודת עוצמה חסרת תקדים. ישראל חזקה מאי פעם".
נתניהו התייחס גם לעזה ולבנון והוסיף: "את רצועת עזה אנחנו לופתים מכל עבר, החזרנו את הביטחון לעוטף עזה, הנגב המערבי שוב פורח ומשגשג. נישאר ברצועת הביטחון בלבנון ככל שיידרש. אנחנו לא ניסוג".
שר הביטחון ישראל כ"ץ נשא דברים אחרי ראש הממשלה, והצהיר שצה"ל ימשיך להחזיק באזורי הביטחון בלבנון, בסוריה וברצועת עזה ,ללא הגבלת זמן, במטרה להגן על יישובי ישראל ותושביה מפני איומים ביטחוניים".
כ"ץ הדגיש כי "חיי הלוחמים הם שיקול מרכזי בכל החלטה מבצעית, וכי הדרג המדיני והצבאי לא יקבלו סיכון מיותר של חיילי צה"ל בשל אילוצים מבצעיים או מדיניים. שר הביטחון הזהיר כי "אם איראן תתקוף את ישראל, בין אם בעקבות פעילותה בלבנון ובין מכל סיבה אחרת, ישראל תגיב בעוצמה רבה".
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



