סלבס בהתחזקות
הזמר יניב בן משיח: "עזוב אותי מכסף ותאוות, אני רוצה להיות קדוש וטהור"
הזמר סיפר מה סוד ההצלחה שלו: "אמרתי לבורא עולם: 'קח את הכל ממני. תעשה מה שאתה רוצה, אני בידיים שלך'. ואז הגיעו הטלפונים"
- יצחק איתןלמעקב
- י' תמוז התשפ"ו||

הזמר יניב בן משיח עלה לאחרונה לכותרות לאחר שהחליט לקיים הופעה בהפרדה. בן משיח, שעלה על "סטארטאפ", כהגדרת גורמים בתעשייה, דיבר על ההצלחה שהגיעה מאז ההחלטה, ובכלל על הימים שלא פשוטים שעבר.
"עזוב אותי מכסף, עזוב אותי מהכל, עזוב אותי מתאוות והבמות הגדולות. אני רוצה להיות קדוש וטהור", אמר בן משיח בריאיון לערוץ 2000. "אמרתי לבורא עולם: קח את הכל ממני. תעשה מה שאתה רוצה, אני בידיים שלך".
בן משיח סיפר כי ברגע שהחליט "להשליך על השם" את הצרות שלו, הטלפונים הגיעו. "ברגע הזה, באותו יום, הטלפונים שקיבלתי היום רבים. אמרתי להשם: 'תן לי רק סימן קטן, סימן אחד, שאתה שומע אותי. אני זורק הכל עליך. לא מעניין אותי מה יהיה. תן לי סימן'. כמות הטלפונים שקיבלתי מיד אחר כך לעבודה, זה פשוט אבסורד. זאת השגחה משמיים, כמו השיר".
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



