חם ברשת

רום ברסלבסקי: "גם בשבי האמנתי שאלוקים לא יפקיר את הילדים שלו"

פדוי השבי סיפר בריאיון: "אני עדיין מתחזק". בתשובה לשאלה האם צפה בסרטונים שלו מהשבי, השיב: "לא הייתי מסוגל לזה"

רום ברסלבסקי (קרדיט: ערן ירדני, לע"מ)רום ברסלבסקי (קרדיט: ערן ירדני, לע"מ)
אא

"אני חד-משמעית עדיין מתחזק. גם בשבי האמנתי שאלוקים לא יפקיר את הילדים שלו". כך אמר פדוי השבי רום ברסלבסקי בתשובה לשאלה האם הוא עדיין אדם מאמין, גם אחרי הדברים שעבר בשבי. בריאיון לליאל אלי הוסיף ברסלבסקי: "אני חושב שצריך להתייחס לחטופים ולנכי צה"ל וגם למשפחות שכולות אחרת".

על השאלה האם צפה בסרטונים שלו מהשבי אחרי שחזר, ענה: "אני לא מסוגל לזה". ברסלבסקי, ששוחרר משבי חמאס בעזה אחרי 738 ימים, חזר לחניון רעים שממנו נחטף רק לפני כשלושה חודשים. בדרך לשם העלה סטורי בו כתב: "בדרך למקום הכי שחור בחיי".

על השאלה האם הוא מרגיש שהוא מצליח להשתקם, ענה ברסלבסקי: "לאט לאט ובזהירות רבה". הוא נשאל האם יחזור לעבוד כמאבטח, והשיב: "לצערי אני לא יכול לעבוד בזה, פיזית ונפשית. אבל אני לא אתחרט על זה לעולם".

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים