חדשות בעולם

טיפ גדול מהחיים: מיליונר הוריש סכום גדול למלצריות

בארצות הברית נדהמו מלצריות לגלות כי לקוח עשיר השאיר להן ירושה. למרות שלא הכיר את שמן, הזכירן בצוואתו והורה לתת לכל אחת מהן סכום כסף גדול

אא

רוברט אלסוורת', בן 85, אספן אומנות אמיד במיוחד, מת בניו יורק מקריסת מערכות. בצוואתו הוריש למלצריות ששירתו אותו סכום כסף גדול במיוחד: כל אחת קיבלה ממנו 50,000 דולרים.

המלצריות במסעדת הבשרים בניו יורק, בה נהג אלסוורת' לאכול, נדהמו לגלות כי הוא הזכיר אותן בצוואתו והוריש להן כסף. מכיוון שלא ידע את שמן, הן נקראו: "מאורין המלצרית במסעדת דנהיו" ו"האחיינית של מאורין, המלצרית מדנהיו".

פיטרס , בת ה-53, ואחייניתה מאורין בארי, בת ה-28, המלצריות שזכו בירושה, סיפרו כי אלסוורת' היה לקוח קבוע במסעדה במשך כמה עשורים. "הוא היה מגיע במהלך היום אפילו לכמה ארוחות, מעולם לא בדק את החשבון ורק ביקש שיחייבו את המחיר". במסעדה מעריכים כי סך מחיר הארוחות שאכל שם אלסוורת', שנחשב לאספן האומנות האסיאתי העשיר ביותר, מגיע ל-220 דולרים, לא כולל הטיפים שהשאיר בנדיבות.

"שירתנו כאן גם את טום הנקס וברוס ספרינגסטין. אבל אלסוורת היה לקוח מיוחד. היכרתי אותו כל חיי, זה 53 שנה", אמרה המלצרית שהמסעדה נוסדה על ידי אביה ושזכתה בטיפ מפתיע וגדול במיוחד.

הונו של אלסוורת' המנוח  מוערך בכ-200 מיליון דולרים.

תגיות:טיפמלצרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה