חדשות בארץ

יש לך סימנים? אולי הכסף שייך לך

איבדת סכום כסף גדול? אולי השטרות שאבי סולימנוב העלה את צילומם לפוסט בפייסבוק שלו, שייכים לך * מחמם את הלב: יותר ויותר משתמשים מנצלים את הרשת החברתית למעשי חסד. ולא, אבי לא מפקפק אף לרגע בצעד שעשה

אא

המעטפה העבה שהייתה מונחת על המדרכה, צדה משום מה את עינו של אבי סולימנוב, תושב חולון שעשה דרכו לסניף הדואר. לאחר שהרים אותה ובדק את תוכנה, התפלא לגלות שהיא מכילה סכום גדול בשטרות של 200 שקלים. אבי החליט להשתמש ברשת הפייסבוק כדי לנסות למצוא את הבעלים: "שלום לכולם, שמי אבי. כפי שאתם רואים היום אחרי אימון בדרך לדואר הבחנתי במעטפה שהייתה קצת עם נפח אמרתי נרים לא נרים... הרמתי כי אני סקרן באופי פתחתי את המעטפה וראיתי סכום כסף נכבד. עלתה לי המחשבה לקחת אותה אבל היה כתוב משהו על המעטפה שריגש אותי אז אני מעוניין להשיב את האבדה למי שיגיד לי את הסכום שהיה שם איזה סוג מעטפה צבע ומה כתוב עליה תודה ויום טוב ושנזכה למצוות בעזרת ה'".

תמונת השטרות שפרסם אבי סולימנוב בפייסבוקתמונת השטרות שפרסם אבי סולימנוב בפייסבוק

הידיעה צברה תהודה רבה בעזרתם הנלהבת של הגולשים, ובינתיים הפוסט הספיק להגיע ל-1,363 שיתופים ו-1,578 לייקים. גולשים רבים הביעו את הערכתם למעשה, וכצפוי היו גם כאלה שניסו לנצל את המצב ולהשיג את הכסף בטענה שהם אלו שאיבדו אותו. לדברי אבי, לא חסרו גם כאלה שזלזלו במעשהו: "הרבה לועגים לי שלא לקחתי את זה", ענה סולימנוב לאחד הגולשים בתגובות. "בורא עולם נותן צריך לדעת איך להחזיר".

בינתיים, אבי מחכה לאחד שיגיע וימסור את פרטי הזיהוי הנכונים. "אם לא אמצא את הבעלים תוך תקופה מסוימת אתרום את הכסף", הוא מצהיר. "יש אישה אחת שיושבת על ספסל, אני תורם לה כל פעם שאני רואה אותה. לא חסר נזקקים - הכסף לא שייך לי".

תגיות:כסףהשבת אבידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה