חם ברשת
20 שנה אחרי: עץ הזית חוזר לאדמת גוש קטיף
"עוד אבנך ונבנית": ייחור מעץ זית, שגדל בגוש קטיף ונעקר במהלך ביצוע ההתנתקות, ניטע השבוע במסדרון נצרים. צפו
- הידברותלמעקב
- ד' אב התשפ"ה||

(מתוך הערוץ של ינון מגל. השימוש בסרטון נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. בעל זכות יוצרים זכאי לבקש את הסרת הסרטון דרך מייל support@htv.co.il)
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



