מוזיקה יהודית
מאיר בן דרור וג'וש וולמארק בדואט ווקאלי: "עברתי בחושך"
מאיר בן דרור וג'וש וולמארק מגישים קאבר ווקאלי לשירו של שמוליק סוכות, "עברתי בחושך". האזינו
- הידברותלמעקב
- ט' אייר התשפ"ה||

מילות השיר:
ימים שעברו בחושך
החזירם אל הקדושה
ואזכה לחדש נעוריי
הימים שעברתי בחושך
ואזכה לתקן
להחזיר אותם אל הקדושה.
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



