חדשות בארץ

לוחם נפצע קשה בצפון הרצועה

לוחם מגדוד 222, חטיבת המילואים כרמלי, נפצע במהלך היתקלות עם מחבלים. 29 לוחמים מאושפזים עדיין במצב קשה בבתי החולים, המדווחים על עלייה בהיקף הנפגעים מאז החל התמרון ברפיח ובצפון הרצועה

פינוי נפגעים (צילום: המרכז הרפואי אסותא אשדוד)פינוי נפגעים (צילום: המרכז הרפואי אסותא אשדוד)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (רביעי) כי לוחם מגדוד 222, חטיבת המילואים כרמלי, נפצע אמש במהלך היתקלות עם מחבלים בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.

על פי נתוני צה"ל, 29 לוחמים עדיין מאושפזים במצב קשה במרכזים הרפואיים בישראל. 171 מאושפזים במצב בינוני ו-59 במצב קל.

מאז תחילת המלחמה נפצעו באורח קל 2,057 לוחמים, 940 נפצעו בינוני ו-546 נפצעו באורח קשה. בסך הכל נפצעו 3,543 לוחמים. 714 מהם נפצעו כתוצאה מתאונות מבצעיות.

ב-ynet דווח כי מאז הכניסה לרפיח, וחזרת צה"ל ללחימה במרכז הרצועה ובצפונה, בבתי החולים מדווחים על עלייה במספר הפצועים שפונו אליהם בשבועות האחרונים, ומספרם הגיע ל-100 חיילים פצועים.

על פי הדיווח, ד"ר יורם קליין, מנהל היחידה לטראומה וכירורגיה במרכז הרפואי שיבא, אמר כי "מהרגע שהלחימה חזרה לעצימות יותר גבוהה אז באופן פרופורציונלי עלו מספר המסוקים שנוחתים אצלנו ממסוק בשבוע למסוק אחד או שניים ביום. מבחינת הפצועים מדובר על אותן פציעות, כאשר הרוב המכריע זה פגיעות מירי נ"ט או מטענים. מאז חזרת התמרון אני לא זוכר שראיתי פצועים מירי, אבל חד-משמעית אנחנו רואים את העצימות בהגעת הפצועים. הפציעות הן לא בהכרח יותר קשות בסבב הנוכחי ואין שום הבדל לעומת התמרונים האחרונים". 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלפצועי צה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה