חדשות בארץ

לא מפתיע: טילים ומשגרי רקטות אותרו במסגד בג'באליה

כוחות צה"ל שפשטו על המסגד איתרו בנוסף אמצעי לחימה וציוד ששימש את מחבלי החמאס. חוליות מחבלים חוסלו במספר אזורים ברצועה. צה"ל תקף גם מן האוויר ומהים

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי חטיבת השריון 460, שביצעו פשיטות על תשתיות טרור במרחבים החקלאיים בג’באליה ובפאתי המחנה העזתי, איתרו רקטות ומשגרים בתוך מסגד. הטילים ומשגרי רקטות הושמדו. כך עדכן היום (שלישי) דובר צה"ל. בפעילות נוספת אותרו אמצעי לחימה רבים ובניהם ווסטים, רובה מסוג "מאג", רימוני יד וחומרי נפץ. אתמול התגלו רקטות ואמצעי לחימה גם במתחם של אונר"א.

במקביל לתמרון הקרקעי בג'באליה, צה"ל תקף את האזור באש ארטילריה. חיל הים תקף את חופי חאן יונס, ובנוסף, החלה מתקפה באזור אל בורייג'.

לוחמי חטיבת הצנחנים וחטיבה 460 חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל חוליית מחבלים שביצעה ירי לעבר הכוחות.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה ברפיח. כוחות חטיבת גבעתי זיהו מחבל שירה פצצות מרגמה לעבר הכוחות, לא היו נפגעים. הכוחות הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את המחבל. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 חיסלו מספר מחבלים, וכן איתרו רקטות וציוד לחימה במרחב.

כוחות אוגדה 99, הפועלים במרכז הרצועה, זיהו חוליית מחבלים נעה לעבר הכוחות, בסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבלים. במהלך היממה האחרונה, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו והשמידו כ-70 מטרות טרור ברחבי הרצועה. בין המטרות שהותקפו: מבנים צבאיים, אתרי ומחסני אמל"ח, משגרי טילים, עמדות תצפית, חוליות מחבלים, ותשתיות צבאיות נוספות.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלג'באליהרקטות במסגד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה