סלבס בהתחזקות

ניקול ראידמן הפתיעה: "מבטיחה לשמור שבת"

בעקבות מותו של נשיא איראן ראיסי, אשת העסקים הודיעה לעוקביה כי היא ממשיכה להתחזק: "כבר יותר משנתיים שומרת כשרות. זה כבר על אוטומט. חיי השתנו לטובה. השלב הבא – שמירת שבת, בעזרת השם"

בעיגול: ניקול ראידמן (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)בעיגול: ניקול ראידמן (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

אשת העסקים ניקול ראידמן חזרה לכתוב ברשתות החברתיות, לאחר תקופה ממושכת. הייתה לה סיבה טובה: היא שיתפה את עוקביה במחשבות שלה אחרי הידיעה על התרסקות המטוס של נשיא איראן אבראהים ראיסי, רגע לפני שאיראן הודיעה רשמית כי הוא נהרג.

"תתפללו חזק שיעלם מן העולם השטן הזה", כתב ראידמן לפני והתחייבה: "תקשיבו, אם הנבלה הזה באמת התרסק במסוק ומת, אני נשבעת, אני מתחילה לשמור שבת". בהמשך הוסיפה: "אין, זה החדשות הכי טובות ששמעתי. יש! היה שווה לחזור לאינסטגרם". חשוב לציין כי עוקביה דורשים ממנה כעת לקיים את הבטחתה ולשמור שבת.

לפני כשנתיים הודיעה ראידמן כי החלה לשמור כשרות. "בהתחלה היה קשה, בעיקר בחו"ל, היום זה כבר על אוטומט. חיי השתנו לטובה", הסבירה לעוקביה. היא נשאלה על ידי עוקביה האם היא מחזיקה מעמד וענתה: "כן, כבר יותר משנתיים. בהתחלה היה קשה, בעיקר בחו"ל, היום זה כבר על אוטומט. חיי השתנו לטובה. השלב הבא זה לשמור שבת, בעזרת השם".

ראידמן נשאלה גם על הקשר הקרוב שלה לבני הזוג נתניהו, וענתה: "בשבילכם הוא ראש הממשלה, בשבילי הוא חבר ואבא. אני מאחלת לו בריאות איתנה". על השאלה לאן נעלמה לאחרונה ענתה: "מאז הטבח, חיי השתנו, כמו של כולנו. מועקה קשה בלב, לא הייתי מסוגלת לעלות כלום שלא קשור למלחמה ולחטופים, הרגשתי שזה מנותק מהמציאות. לא היה מקום לשמחת חיים. היום, למרות הכאב העצום, אני מבינה שחייבים להמשיך הלאה. ביחד נחזק אחד את השני והאופטימיות היא הדרך היחידה שיש לנו וחייבים לבחור בה".

תגיות:שמירת שבתניקול ראידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה