מעניין

מהפכה ירוקה: 3 צמחים שתוכלו לגדל בבית - בתוך כוס מים

אוהבים צמחים, אבל לא אוהבים לכלוך, אדמה והשקיה מסובכת? ממש רוצים תוספת ירוקה ונקייה לבית? הכירו את הצמחים שאתם יכולים לגדל פשוט על ידי הנחתם בכוס מים. "על פלגי מים"

אא

"אני באמת רוצה צמחים יפים בתוך הבית", אמרה לי פעם מישהי, "פשוט אין לי כוח ללכלוך ולבלגן של האדמה". כחובבת צמחים, שמעתי משפטים כאלו פעמים רבות. הרבה אנשים רוצים לגדל צמחים בבית, הן בגלל היתרונות הבריאותיים והן בגלל היופי שהם מכניסים לבית. הבעיה מתחילה כשהם מגלים את האדמה שנלווית לצמח ואת הצורך בהשקיה. הם נרתעים ממה שנראה להם כ"לכלוך ובלגן", ונמנעים מאחת המתנות היפות ביותר שאפשר להכניס לבית.

אם אתם נמנים על אותם אנשים, תשמחו לדעת שיש צמחים רבים שתוכלו לגדל בקלות ובפשטות במים, בלי צורך באדמה!

הנה 3 צמחים מיוחדים שיהיו תוספת נהדרת לבית שלכם:

1. פוטוס

צמח מטפס פופולרי שאפשר למצוא בבתים רבים. הוא יסתגל כמעט לכל מצב וכל מקום. והעיקר? מסתדר מצוין במים. שימו גבעול שלו בכוס מים, ובתוך ימים ספורים הוא כבר יוציא שורשים.

כבונוס על שהכנסתם אותו לבית - הפוטוס יספוג רעלים ויטהר את האוויר בבית. שווה!

 

2. במבוק המזל

"לאקי במבוק" הוא צמח פופולרי יפה וגמיש שצריך מעט מאוד יחס וטיפול. שימו אותו במשרד חשוך או בחדר אפלולי, והוא יהיה בסדר. מה הוא כן צריך? מים. גובה המים בכלי צריך להיות לפחות 5 עד 10 ס"מ, ויש להחליף את המים אחת לחודשיים.

 

3. קיסוס

מחפשים צמח חסכן, חסר דרישות, שלא צריך שמש? הכירו את הקיסוס. צמח חזק שכמעט לא מצריך תחזוקה, יכול לטפס לגובה או להישפך (תלוי בתנאים שתתנו לו), והעיקר – ירוק עד ובעל נוכחות. שימו גבעול שלו בכוס מים, והוא מרוצה. התחזוקה המקסימלית היא להוסיף מדי פעם מים לכוס. אם השורשים מתרבים, אפשר להעביר לכלי גדול יותר, ואם אתם ממש אמיצים – לשתול באדמה. אבל זה, כאמור, כבר לפעם אחרת.

מכירים צמחים נוספים שגדלים במים? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:צמחיםצמח מים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה