חם ברשת

ג'רי סיינפלד שוב הותקף וענה: "אין כמו קצת שנאת יהודים בשביל האווירה"

מפגינים פרו-פלסטינים שוב ניסו לשבש מופע של הקומיקאי היהודי, שענה בציניות כאשר קראו לו "לשחרר את עזה". בתגובה, המפגין זכה לשריקות בוז, וסיינפלד לתשואות

 ג'רי סיינפלד (צילום: shutterstock) ג'רי סיינפלד (צילום: shutterstock)
אא

אחד הקומיקאים הגדולים בכל הזמנים, ג'רי סיינפלד, עומד לצד ישראל מאז תחילת המלחמה, אף על פי שזה לא תמיד משתלם לו: לפני מספר ימים, במהלך קבלת תואר לשם כבוד באוניברסיטה בארצות הברית, ניסו פרו-פלסטינים למחות על הגעתו, ואתמול (ראשון) התברר כי הופעת הסטנדאפ שלו נקטעה בידי מפגינים.

סיינפלד הופיע במרכז לאומנויות הבמה בווירג'יניה, כשבמקום נוצרו עימותים בקהל. לפי הדיווחים, סיינפלד עלה לבמה כשאחד המפגינים נעמד והחל לקרוא לעברו "לשחרר את עזה". סיינפלד לא נותר חייב, וענה: "אין כמו קצת שנאת יהודים בשביל האווירה במופע".

בנוסף, המפגין צעק על היושבים ביציע וקרא להם "להתבייש", מה שעורר קריאות בוז נגדו מהקהל. אחד האנשים קם ותפס את המפגין, השניים נאבקו והראשון הצליח להשתלט עליו יחד עם המאבטחים, שגררו אותו מחוץ לאולם.

סיינפלד בן ה-70 חווה לא מעט אירועים כאלה מאז פרוץ המלחמה. הפעם הוא קרא לקהל להפסיק את קריאות הבוז, וטען כי למפגין יש הזכות למחות, כדי שהאירוע לא יתגלגל. לפחות שמונה מפגינים פרו-פלסטינים ניסו לשבש את ההופעה שנמשכה כשעה וחצי, כשסיינפלד זכה לתשואות לכל אורכו לאור ההתנהלות שלו.

כזכור, בשבוע שעבר הגיע סיינפלד לאוניברסיטת דיוק כדי לקבל תואר לשם כבוד. כשניגש לשאת את נאומו התקבל בקריאות בוז, כשחלק מהסטודנטים עזבו במחאה. סיינפלד היה אמור לקבל את התואר, כשלפתע החלו צעקות בוז וקריאות לשחרור פלסטין מצד סטודנטים, שבחרו למחות על כך שהוא תומך בישראל. אחד מאותם סטודנטים צולם כשהוא יוצא מהמקום עם דגל פלסטין. בעקבות המחאה, מאות סטודנטים שנותרו במקום הריעו לסיינפלד וקיבלו אותו בתשואות.

רק לפני קצת פחות משלושה חודשים הותקף סיינפלד בניו יורק בידי מפגינים שקראו לעברו "אתה תומך ברצח עם", מה שלא הפריע לו להמשיך באותו קו.

עם נחיתתו בישראל, סיינפלד ומשפחתו הגיעו למטה המשפחות לפגישה מרגשת עם נציגי משפחות החטופים ועם חטופים ששבו מעזה. הוא אמר למשפחות כי הוא "חש מחויבות עמוקה להעלאת המודעות בכל העולם לנושא החטופים אשר חייהם בסכנה מיידית".

תגיות:אנטישמיותג'רי סיינפלד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה