מעניין

"כזה אור על הפנים לא ראיתי": צפו בדיוקנו של אליקים ליבמן הי"ד

אליקים שלמה ליבמן הי"ד נרצח בשמחת תורה על ידי מחבלי החמאס, נחשב לחטוף בעזה, וגופתו התגלתה לאחרונה בשטח ישראל. האמנית הודיה בושארי החליטה לצייר את תמונתו ולהעניקה למשפחתו כנחמה. צפו בתהליך הציור שלב אחרי שלב

אליקים שלמה ליבמן הי"ד (איור: הודיה בושארי)אליקים שלמה ליבמן הי"ד (איור: הודיה בושארי)
אא

"חזרתי הערב מניחום אבלים אצל משפחת ליבמן בקריית ארבע. הענקתי להורים המיוחדים את הציור שציירתי להם, דיוקן של בנם הקדוש אליקים שלמה ליבמן הי''ד", כותבת הציירת הודיה בושארי.

"כזה חיוך עוד לא ראיתי, כזה אור על הפנים", היא מוסיפה, "הסיפור שלהם נגע בי, טלטל אותי, וגרם לי לרצות לנחם אותם בדיוקן של יקירם.כשהגשתי להורים היקרים את הציור הם התרגשו מאד, האמא היקרה בירכה אותי ומאד התרגשה מהמחווה, גם האחים היקרים ניגשו להודות לי, וזה חימם לי את הלב ונתן לי כח להמשיך בשליחות שלי, לתת מהכישרון שלי לאחרים.

"שמעתי סיפורים מפעימים על בחור עם נתינה ענקית, שחילץ כמה פעמים פצועים, ובפעם האחרונה שחזר, המחבלים הארורים ירו טיל על האמבולנס בו היה, והוא עלה בסערה השמימה.

"ראיתי הורים מלאים אמונה ואהבת ישראל, וראיתי את עם ישראל ביופיו ואחדותו מגיע לתת חיבוק וכח, כמה לב היה שם וכמה דמעות. אסיים בתפילה מעומק הלב, שהקב''ה יאמר לצרותינו די, ירחם על כל אחד מעם ישראל, ויגאל אותנו בחסד ובניסים", מסיימת בושארי את דבריה הכואבים.

צפו בתהליכי הציור של אליקים:

תגיות:ציוראליקים שלמה ליבמן הי''ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה