חדשות בארץ

חמאס בהודעה אכזרית: נותק הקשר עם חוליה שהחזיקה 4 חטופים

חמאס טוען כי אבד הקשר עם חוליה שהחזיקה 4 חטופים ישראלים, ביניהם הירש גולדברג-פולין

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

אבו עוביידה, הדובר הרשמי של גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, הודיע כי בעקבות תקיפות חיל האוויר הישראלי נותק הקשר עם חוליה שהייתה מופקדת על אחזקתם בשבי של 4 חטופים ישראלים.

"כתוצאה של ההפצצה הפראית של הכיבוש במהלך עשרת הימים האחרונים נקטע הקשר שלנו עם קבוצת המוג’אהידין ששמרה על ארבעה אסירים (חטופים) ישראלים, ובכללם האסיר ה(חטוף) הרש גולדברג-פולין", לשון הודעתו של אבו עוביידה.

בחודש שעבר פרסם ארגון הטרור סרטון וידאו, בו נראה הירש גולדברג-פולין מבקש מהממשלה בישראל לפעול לשחרורו. גולדברג-פולין, בן 23 בלבד, הוא בעל אזרחות ישראלית ואמריקנית, וזו הייתה הפעם הראשונה שפורסם סרטון המציג אזרח אמריקאי חטוף.

רייצ'ל וג'ון, הוריו של החטוף הירש גולדברג-פולין, הגיבו לסרטון שפורסם משבי חמאס: "ראינו את הסרטון והוקל לנו לראות אותו חי, ובו בזמן אנחנו דואגים לבריאותו ולשלום יתר החטופים. אנחנו מבקשים מכל המתווכות והצדדים המעורבים במשא ומתן: קבלו החלטה אמיצה שתאפשר לנו להתאחד עם אהובנו. הירש, אם אתה שומע, שמענו את קולך לראשונה מזה 200 ימים. אנחנו אוהבים אותך, תהיה חזק".

אנא העתירו בתפילה עבור החטופים ולשמירה על עם ישראל:

תהילים פרק כ'

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. זעַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. ייְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

הרב זמיר כהן: מה בידינו לעשות למען עם ישראל והשבויים, לביטול הגזרות ולהחיש ישועה?

תגיות:חטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה