חדשות בארץ

חיסול ממוקד בלבנון: מפקדים בכוח רדואן נפגעו בתקיפה אווירית

הלבנונים דיווחו על תקיפת רכב ליד העיר צור ועל מותם של ארבעה אנשי חיזבאללה, בכירים בכוח רדואן. בסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית, זמן קצר לאחר שצה"ל ירט כטב"ם שעשה דרכו לרמת הגולן

תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

ארבעה אנשי חיזבאללה, מפקדים בכוח רדואן, חוסלו היום (חמישי) בפאתי העיר צור בדרום לבנון. התקשורת הלבנונית מדווחת כי החיסול בוצע באמצעות כלי טיס שירה על הרכב בו נסעו. בישראל לא התייחסו לדיווח.

ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת" דיווח בנוסף כי הרכב ובו המחבלים הותקף ליד העיירה באפלייה, הסמוכה לצור.

כמו כן, משרד ההגנה הסורי מסר כי "ישראל ביצעה הלילה תקיפה אווירית מכיוון רמת הגולן לעבר אזור דמשק". לא דווח מה הותקף והאם היו נפגעים. התקיפה המיוחסת לישראל בוצעה זמן קצר לאחר שכטב"ם ממולכד, שעשה דרכו לרמת הגולן, יורט על ידי צה"ל.

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, דיווח כי ישראל הפילה את הכטב"ם, מתוצרת איראן, בשמי מחוז דרעא שבדרום-מערב סוריה. לפי הדיווח, הכטב"ם "ככל הנראה לא נורה משטח סוריה אלא מעיראק".

כזכור, אתמול יורט על ידי חיל האוויר כטב"ם שעשה דרכו ממזרח, אל העיר אילת. יממה קודם לכן יורטו שני כטב"מים נוספים, בהפרש של חצי יממה, שעשו דרכם ממזרח אל ישראל. כל היירוטים בוצעו מחוץ לשטח ישראל. מיליציה עיראקית פרו איראנית לקחה אחריות על השיגורים.

תגיות:לבנוןצורחיסול ממוקדתקיפה בסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה