חדשות בארץ

נעצר המחבל שביצע את פיגוע המטען שחובר לדגל פלסטין

כוחות צה"ל ושב"כ איתרו ועצרו את מחמד עטאללה אבו עליה, בן 22, תושב מע׳יר. לפני שבועיים הניח דגל פלסטיני מחובר למטען נפץ בצידי ציר בבנימין. חייל מילואים נפצע בעת ניסיון להוריד את הדגל

פעילות צה"ל ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר היום (רביעי) לפרסום כי כוחות שב"כ וצה"ל עצרו לפני מספר ימים את מחמד עטאללה אבו עליה, בן 22, תושב מע׳יר, בחשד למעורבותו בפיגוע המטען שהוטמן לפני שבועיים מתחת לדגל פלסטין סמוך לציר בבנימין, בו נפצע אזרח ישראלי, חייל מילואים.

בחקירתו בשב"כ קשר עצמו אבו עליה לייצור המטען וביצוע הפיגוע. כמו כן, במהלך מעצרו הוסגרו חומרים מהם חשוד כי ייצר את המטען. חקירתו בשב"כ נמשכת. המחבל אף נותר בקרבת מקום לאחר שהכין את הדגל עם המטען ותיעד את פציעת הישראלי שהתקרב לדגל הממולכד.

חייל המילואים, ישראל לוי, שהיה בחופשה, סיפר שעות לאחר שנפצע באורח קל, כי הבחין בדגל פלסטין תלוי על תורן מאולתר בצד הדרך. לדבריו הוא התקרב לדגל כדי להורידו ואז ארע פיצוץ. "ניסיתי להוריד דגל פלסטיני. בעטתי בו ואז המטען התפוצץ עליי. היה מטען רציני שקבור מתחת לאדמה, למזלי הפיצוץ היה בצד ולא עליי. נפצעתי ברסס בידיים. אחרי הפיצוץ התעשתי על עצמי, התקשרתי למוקד ומשם הכול היסטוריה".

תגיות:פיגוע דגל ממולכדיו"שמעצר מחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה