בריאות ותזונה

רופא ממליץ: המשקה שיעזור לכם להינצל מאנמיה, אם תשתו אותו בבוקר

רופא אמריקני שהפך לכוכב רשת ממליץ על משקה שכולנו כבר מכירים, אך לא היה לנו מושג שהוא עוזר במצבים של אנמיה

אא

לימונים, שלעתים קרובות משבחים אותם בזכות תכולת ויטמין C גבוהה וטעם מרענן, עשויים גם להציע יתרונות משמעותיים לאנשים הסובלים מאנמיה. לימון, פרי הדר הידוע בטעמו החריף ובצבעו התוסס, טומן בחובו מגוון מרשים של יתרונות בריאותיים החורגים הרבה מעבר לשימושו הפופולרי במשקאות ובתענוגות קולינריים. בין היתרונות הללו הוא כוחו של לימון במאבק באנמיה.

אנמיה, מצב המאופיין במחסור בתאי דם אדומים (המוגלובין) בגוף, עלולה להוביל לעייפות, קוצר נשימה וחיוורון, אך שילוב לימונים בתזונה היומיומית שלכם - בהחלט יכול לעזור להילחם במצב זה הודות לריכוז הגבוה של ויטמין C, שמשפר את יכולתו של הגוף לספוג ברזל. 

רופא אמריקני בשם ד"ר דונובן, שהפך לכוכב רשת בזכות סרטוני ההמלצות הרפואיות שלו - ממליץ על משקה שכולנו כבר שמענו עליו, אך כנראה שרובנו כלל לא מקשרים אותו לאנמיה. "הלימון הצנוע שלעתים קרובות מתעלמים ממנו בסלסלת הפירות והירקות, הוא תחנת כוח של חומרים מזינים וחיוניים שבין היתר מעולים נגד אנמיה. הודות לריכוז הגבוה של ויטמין C שבלימון, צריכתו בבוקר על קיבה ריקה יכולה לחולל פלאים לאנשים אנמיים, שהאנמיה שלהם נגרמה כתוצאה מחוסר המוגלובין בגוף", הוא אומר באחד הסרטונים שלו, שהפכו לויראליים.

לדבריו, שתיית מי לימון טרי וסחוט בתוך כוס מים חמימים על קיבה ריקה ומדי בוקר - "מגבירה את ההידרציה, מסייעת לטהר את הגוף - מה שמקדם עוד יותר את הבריאות הכללית ועוזרת לאנמיים להרגיש מלאי אנרגיה". 

 

תגיות:משקהאנמיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה