חם ברשת

עדן חסון: "חמאס הם נאצים, אין הבדל מהגרמנים"

הזמר שיתף את עוקביו בתחושותיו עקב המלחמה ובצל יום השואה: "היום, 91 שנים אחרי, אנחנו מתמודדים עם נאצים מסוג חדש"

(צילומים: shutterstock)(צילומים: shutterstock)
אא

הזמר עדן חסון שיתף אמש (ראשון) את עוקביו בחשבון האינסטגרם שלו בטקסט מצמרר, על המצב הקשה של היהודים בעולם ועל המלחמה, זאת בצל יום השואה.

חסון כתב בין היתר: "אירועי השנה האחרונה גרמו לנו ולדור הצעיר להבין טוב יותר את החשיבות של היום הקשה הזה. השואה החלה לפני 91 שנים ונמשכה כ-12 שנים בהם ניסו להכחיד אותנו כעם. לא כמדינה, אלא כל יהודי מעצם היותו יהודי".

בהמשך הוא השווה את מרצחי החמאס לנאצים: "היום, 91 שנים אחרי, אנחנו מתמודדים עם נאצים מסוג חדש, שאינם שונים מהגרמנים של אותן שנים. נאצים ששרפו ורצחו גברים, נשים ותינוקות על עצם היותם יהודים. יש כל כך הרבה מה ללמוד מהדור הישן, מכל הניצולים שמספרים בגבורה על הזוועות שעברו כי הרי עם שאין לו עבר אין לו עתיד.

"אנחנו, מחובתנו להמשיך לצעוד בראש מורם, להיות גאים על הזכות להיות יהודים עם מדינה שאמנם לא קל לחיות בה, אבל לתפארת וכזו שאין לה תחליף".

כמו רבים אחרים, חסון התגייס כדי לסייע להסברה הישראלית ולשמח חיילים, אלא שהפיגוע שאירע לאחרונה בגן יבנה הצליח להוציא אותו משלוותו. הוא סיפר כי הוא לא מסוגל לשאת עוד בצמד המילים "הותר לפרסום" ותקף את מדיניות ישראל, שלא מוציאה להורג מחבלים.

הפיגוע, בו נרצח לידור לוי הי"ד, הביא אותו להעלות סטורי בו כתב: "למה עדיין לא מגרשים את משפחות המחבלים מהארץ? למה עדיין לא מוציאים להורג מחבלים? מה עוד צריך לקרות כדי שיגרמו למחבל מתועב להבין שלא משתלם לו לרצוח יהודים?".

תגיות:נאציםחמאסעדן חסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה