חדשות בארץ

כטב"ם שהגיע ממזרח יורט על ידי צה"ל; 30 רקטות נורו למרחב העיר קצרין

צה"ל הודיע כי חיל האוויר ירט את הכטב"ם בטרם נכנס לשטח ישראל. בתגובה לירי על הגולן תקפו מטוסי קרב בדרום לבנון. מספר מחבלים חוסלו בפאתי רפיח ומרכז הרצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בצהריים (שני) כ-15 מבנים צבאיים ותשתיות טרור שמוקמו במחנה צבאי המשויך לכוח רדואן במרחב ערב אל לויזה שבדרום לבנון. 

התקיפות בוצעו בתגובה לשיגור כטב"ם ממולכד מדרום לבנון, לעבר היישוב מטולה. דווח על פגיעה בבית.

קודם לכן, דובר צה"ל עדכן כי במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר יירטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו לשטח ישראל מכיוון מזרח. על פי צה"ל, "הכלי היה במעקב על ידי כוחות צה"ל, לא היווה איום ולא הופעלו התרעות בהתאם למדיניות. אין נפגעים ולא נגרם נזק".

חיזבאללה שיגר הבוקר 30 רקטות לעבר מרחב העיר קצרין, והודיע כי כיוון לעבר בסיס צבאי סמוך.  דוברות המועצה האזורית גולן ציינה כי "הבוקר סמוך לשעה 9:00 נשמעו אזעקות בקצרין עקב ירי טילים למרחב צבאי סמוך. כתוצאה מהירי נגרם נזק קל לרכוש בלבד במספר בתים ונפילות בשטחים החקלאיים, ללא פגיעות בנפש".

בתגובה לירי, כוחות צה"ל תקפו בדרום לבנון. בנוסף, הלילה הותקף מתחם צבאי של חיזבאללה בעומק לבנון, במרחב א-ספרי, לא הרחק מבעל בכ. בנוסף, נתקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים רמיה, עייתא א-שעב ומרווחין, לצד תשתית טרור של הארגון במרחב ג'בל בלט שבדרום לבנון.

אמש זוהו גם שני שיגורים משטח סוריה לעבר מרחב רמות מגשימים, שנפלו בשטחים פתוחים. אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי באמצעות ירי טנק.

מחבלים חוסלו ברצועה

במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות טרור במרחב רפיח, במוקד ממנו בוצע ירי אתמול כרם שלום. בצה"ל ציינו כי הושמדו עמדת צליפה, מבנה צבאי ותשתית טרור.

בנוסף, כוחות צוות קרב של חטיבה 679 זיהו חוליית מחבלים חמושים במרכז הרצועה וכלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבלים.

במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות טרור ברחבי הרצועה, בניהן מבנים צבאיים, אתרי שיגור ומבנים ממולכדים. כמו כן, מסוקי קרב תקפו אמצעי לחימה ומבנה ממנו בוצע ירי אל עבר כוחותינו.

תגיות:עזהתקיפה לבנוןירי רקטות לגולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה