חדשות בארץ

ארה"ב לוחצת להגדיל את הסיוע לעזה – משפחות שכולות חסמו את מעבר כרם שלום

משפחות שאיבדו את יקיריהן בלחימה בעזה ניסו לחסום הלילה את מעבר אלנבי, והבוקר פעלו במרחב כרם שלום. חלקן הקימו ממאהל מחאה צול הכנסת וקראו לתמרון קרקע ברפיח

מעבר כרם שלום - ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)מעבר כרם שלום - ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

משפחות שכולות, החברות בפורום "הגבורה" - משפחות נופלי "חרבות הברזל", העלו היום (רביעי) "הילוך" במאבקן מול ההצעה לסיום הלחימה. המשפחות הקימו מול הכנסת את "מאהל הגבורה", וקראו "הדרך לניצחון עוברת ברפיח!".

ההחלטה על הקמת המאהל התקבלה לאחר פגישת נציגי הפורום אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעה של המשפחות השכולות נכתב כי "הדרך לניצחון עוברת ברפיח! משפחות הנופלים מפורום הגבורה פותחות במאהל מחאה עד הכניסה לרפיח. כולם באים לתמוך בדרישה לא לעצור את הלחימה עד הניצחון. כי דם הנופלים לא היה לשווא".

במקביל, פעילי תנועת "צו 9" חסמו הבוקר את משאיות הסיוע לחמאס באזור צומת ניר יצחק. המשאיות היו בדרכן למעבר כרם שלום, לשם צפוי להגיע מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן, שביקש לבדוק את העברת הסיוע. ארה"ב דורשת מישראל להגדיל את כמות המשאיות הנכנסות לעזה מידי יום, לכדי 500 משאיות מידי יום.

ב"צו 9" מסרו: "מזכיר המדינה של ארצות הברית יגיע ויגלה שאזרחי מדינת ישראל נחושים ולא מוכנים לתת מתנות לחמאס. כל עוד ישנם חטופים בעזה והסיוע מגיע לחמאס נמשיך לחסום אותו".

תגיות:סיוע לעזהצו 9פורום הגבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה