חדשות בעולם

הישראלים הגיעו למלון ונדהמו: "מנהל המלון הערבי סילק אותנו"

ארבעה ישראלים הגיעו למלון בזנזיבר כשבכניסה הבחינו בדגלי פלסטין. מאוחר יותר המנהל סילק אותם. אחד מהם סיפר: "הייתה לו חזות ערבית, והבנתי מהעובדים שהוא מצרי. היינו מבוהלים, זו חוויה מבעיתה"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ארבעה ישראלים שהגיעו ביום חמישי האחרון לחופשה בזנזיבר שבטנזניה גורשו מהמלון. הסיבה: בעלי המלון לא רצה אותם בשל היותם ישראלים. "היה לו מראה של טירוף בעיניים, הוא צרח עלינו לעוף, היינו מבוהלים", סיפר לחדשות 12 אחד מהם.

מדובר במלון canary nugwi hotel שבזנזיבר. הארבעה, עומרי ועוד שלושה ישראלים איתו, הגיעו סמוך לשעה אחת לפנות בוקר למלון שהזמינו מראש, כך שהמנהל שקיבל את פרטי המזמין קודם ידע שהם ישראלים. בכניסה למלון הם הבחינו ברכב גדול עם סטיקרים ובהם נכתב "לשחרר את פלסטין" וגם דגלי פלסטין. הדבר עורר את חששם והם פנו לפקיד הקבלה לשאול לפשר הדבר. לטענת הפקיד, הרכב שייך למנהל שבהמשך גם גירש אותם.

"זה הדליק לנו נורה אדומה והרגשה לא נוחה", סיפר עומרי, "זה לא מה שאתה רוצה לראות כשאתה מגיע לחופשה". לאחר ששוחחו עם פקיד הקבלה הוא הסביר כי אין להם מה לדאוג ולטענתו "בבוקר הרכב הזה כבר לא יהיה שם".

הארבעה החליטו להישאר ולעזוב למלון אחר בבוקר. "הודענו לפקיד שנרצה החזר מלא על ההזמנה והוא הלך לקרוא למנהל", הוסיף עומרי. "ברגע שאמרתי למנהל שאנחנו ישראלים, נהיה לו מראה של טירוף בעיניים. הוא צרח עלינו לעוף מהמלון שלו, מהפקידים הוא ביקש שיוציאו אותנו כי הוא לא רוצה אותנו שם. אפילו לא הרשה לנו לקחת את הדברים מהחדר".

"הייתה לו חזות ערבית והבנתי מהעובדים שהוא מצרי. היינו מבוהלים, זו חוויה מבעיתה", הוא הסביר אחרי שגורש יחד עם חבריו לחדר. "רצינו להזהיר ישראלים נוספים שלא יבואו למלון הזה", אמר וציין שקיבל החזר חלקי ולא את כל כספו בחזרה. "המקרה הזה לא מייצג את זנזיבר, פה כל התושבים ממש מקסימים וניסו לעזור לנו".

תגיות:מלוןישראלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה