חדשות בארץ

חוסל בכיר במערך המודיעין של חמאס; צה"ל שב לפעול בשכונות בפאתי עזה

יוסף רפיק אחמד שבאת, אחראי תחקור במנגנון ביטחון הפנים של חמאס, חוסל בבית חאנון. כוחות צה"ל חיסלו מחבלים והשמידו תשתיות טרור ברימאל ובנוסיראת ובמקביל החלה פעולה מבצעית בזייתון

לוחמי צה"ל בבית חאנון, עזה (צילום: דובר צה"ל)לוחמי צה"ל בבית חאנון, עזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל אישר היום (חמישי) כי בעקבות מידע מבצעי שגובש בפיקוד הדרום, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבל יוסף רפיק אחמד שבאת, אחראי תחקור במנגנון ביטחון הפנים של חמאס במרחב בית חאנון.

שבאת שימש בנוסף כקצין ביטחון במערך המודיעין הצבאי של חמאס בגדוד בית חאנון. על פי צה"ל: "חיסול זה מהווה פגיעה משמעותית במחלקת החקירות של הארגון".

בנוסף, צה"ל תקף באמצעות כלי טיס רכב ובו עשרה מחבלים. התקיפה בוצעה לאחר איסוף מידע מודיעיני שאפשר את התקיפה. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו משגר מרגמות במרחב שכונת רימאל, ממנו בוצעו מספר שיגורים לעבר כוחות אוגדה 162 הפועלים במקום.

כמו כן, במהלך היממה האחרונה כוחות חיל האוויר תקפו עשרות מטרות טרור ברחבי הרצועה, בהן עמדות תצפית, מבנים צבאיים, מחבלים ותשתיות טרור נוספות.

בשבועיים האחרונים פעל צה"ל בנוסיראת, בעיקר מן האוויר. בימים האחרונים החלו הכוחות לבצע פעולות גם בשכונת רימאל בפאתי העיר עזה. היום הותר לפרסום כי כוחות צה"ל החלו בפעולה מבצעית גם בזייתון. כל השכונות הללו טוהרו לכאורה ממחבלים בתמרון הקרקעי, אולם באחרונה החלו מחבלים לשוב אליהן ויש בהן, על פי צה"ל, "כיסי התנגדות".

תגיות:חיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזלבית חאנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה