חדשות בארץ

אחותו של הנייה, שנעצרה בישראל, תואשם בעבירות טרור

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד צבאח הנייה, אחותו של יו"ר הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, המתגוררת בתל שבע וחשודה בעבירה של מגע עם סוכן חוץ ועידוד למעשה טרור

הכוחות בעת מעצרה של החשודה (צילום: משטרת ישראל)הכוחות בעת מעצרה של החשודה (צילום: משטרת ישראל)
אא

הפרקליטות תסיים היום (חמישי) את הכנת כתב האישום נגד צבאח עבד אל-סאלם הנייה, אחותו של יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, המתגוררת בתל שבע וחשודה בעבירות טרור.

האחות נעצרה בתחילת החודש בתום חקירה סמויה, ומיוחסות לה עבירות של מגע עם סוכן חוץ, פרסום דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור והחזקת פרסום המסית לאלימות או לטרור. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרה עד 21 באפריל לצורך הגשת האישום נגדה. בדיון הארכת המעצר, נציג המשטרה ביקש שלא יאפשרו להנייה לבצע שיחות טלפון על חשבון המדינה, לאור המסוכנות מהעבירות המיוחסות לה.

השב"כ עצר את אל-סאלם בביתה בתחילת החודש, במבצע שזכה לכינוי "זריחה מוקדמת" ובוצע לאחר שעל פי השב"כ נאספו ראיות לכך עבד אל סאלם קיימה קשר עם פעילי חמאס, הביעה הזדהות עם ארגון הטרור, תמכה במעשיו והסיתה נגד מדינת ישראל. צבאח היא אחת מתוך שלוש אחיות של מנהיג חמאס המתגוררות בישראל.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים ומאות אלפי שקלים במזומן, שעל פי החשד נועד לפעילי חמאס. כמו כן, התגלו ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע "עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל".

תגיות:צבאח הנייההסתה לטרורחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה