חדשות בארץ

בכיר חיזבאללה חוסל בלבנון; 3 ישראלים נפצעו מפיצוץ כטב"ם בבית הלל

חיזבאללה שיגר שני כטב"מים לעבר אצבע הגליל, והם לא זוהו על ידי מערכות ההתרעה. שלושת הנפגעים הועברו, במצב קל, להמשך טיפול בבית חולים בצפון. מפקד שטח בחיזבאללה חוסל סמוך לעיר צור

תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפה בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

שני כטב"מים ששוגרו אחר הצהריים (שלישי) מדרום לבנון אל עבר יישובי אצבע הגליל חדרו לשטח ישראל מבלי שזוהו. אחד מהם התפוצץ סמוך למבנה ביישוב בית הלל, וגרם לפציעתם של שלושה ישראלים. מצבם מוגדר קל והם פונו להמשך טיפול רפואי בבית חולים בצפון.

בזירת הפיצוץ פרצה שריפה ומספר צוותי כיבוי הוזעקו והשתלטו עליה. מדובר צה"ל מסר כי אכן לא נשמעו אזעקות התרעה והאירוע מתוחקר. התקשורת הלבנונית דיווחה, מפי מקור בחיזבאללה, כי הכטב"מים שוגרו לעמדת מערכת כיפת ברזל.

בתגובה לשיגור מדרום לבנון תקף צה"ל מספר מטרות. החיזבאללה הגיב על תקיפה זו בירי רקטות לעבר שלומי, אדמית, חניתה, יערה ומצובה שבגליל המערבי. לא דווח על נפגעים. מאוחר יותר שוגר כטב"ם נוסף לעבר בית הלל, גרם לשריפה נוספת וכבאים טיפלו בה.

(צילום: דובר צה"ל)

מפקד שטח בחיזבאללה חוסל ליד צור

צה"ל אישר הערב כי בתקיפה באזור צור חוסל מפקד גזרת החוף של חיזבאללה, איסמאעיל יוסף באז. על פי צה"ל, הוא שימש כגורם בכיר בזרוע הצבאית של חיזבאללה, במספר תפקידים. דרגתו הנוכחית מקבילה לדרגת מח"ט. במסגרת תפקידו עסק בקידום ותכנון שיגורי רקטות וטילי נ"ט לעבר מדינת ישראל ממרחב החוף בלבנון. כמו כן, בזמן המלחמה ארגן ותכנן מתווי טרור שונים לעבר ישראל.

תגיות:לבנוןחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה